Przetargi.pl
Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Miechów w roku 2018

Nadleśnictwo Miechów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, Os. Kolejowe
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3825000 , fax. +48 41 3825002
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miechów
    Os. Kolejowe 54 A
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. +48 41 3825000, fax. +48 41 3825002
    REGON: 35054570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Miechów w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Wznowienia, ustalenia, zajętości • prace geodezyjne dotyczące wznowienia lub wyznaczenia znaków granicznych i wykazanie ewentualnych zajętości gruntów N-ctwa przez użytkowników sąsiednich działek. b) Bieżąca aktualizacja ewidencji gruntów Nadleśnictwa • dostarczenie kompletu wypisów z rejestru gruntów (EGiB) wraz ze sporządzeniem z nich zestawień porównawczych z danymi w bazie SILP, • sporządzenie wykazu rozbieżności pomiędzy danymi w EGiB a danymi w bazie SILP nadleśnictwa a następnie sporządzenie odpowiedniej dokumentacji technicznej dla PODGIK w celu wyeliminowania stwierdzonych rozbieżności, • dla złożonych wniosków do PODGIK (po wyeliminowaniu rozbieżności) – pobranie wypisów z rejestru gruntów dokumentujących wprowadzenie stosownych poprawek. c) Księgi Wieczyste • weryfikacja zapisów Ksiąg Wieczystych z danymi w bazie danych SILP Nadleśnictwa Miechów, • sporządzeniem zestawień porównawczych z danymi w bazie SILP – przygotowanie wykazu rozbieżności, • przygotowanie wniosków i dokumentacji do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych w celu wyeliminowania stwierdzonych rozbieżności, • dla gruntów bez założonych ksiąg wieczystych przygotowanie wniosków i dokumentacji do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych w celu założenia brakujących ksiąg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 42 1540 1115 2001 6011 2224 0001 z dopiskiem: ZG.270.1.2018 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: ”Wadium na przetarg - prace geodezyjne w Nadleśnictwie Miechów w 2018 r”. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 07:00-15:00 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia d) termin ważności gwarancji/ poręczenia e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności wynikających z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Forma składanych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25 a ust. 1ustawy Pzp składane jest w oryginale. - Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp ) składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. - Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 2) 2) Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 3 3) Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach