Przetargi.pl
Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestano własności Skarbu Państwa, wraz z prognozą oddział. na środ. z Gm Brzesko, Czchów, Dębno i Szczurowa

Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6633111
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku
    Głowackiego 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 14 6633111
    REGON: 851665060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestano własności Skarbu Państwa, wraz z prognozą oddział. na środ. z Gm Brzesko, Czchów, Dębno i Szczurowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych – dalej zwanych planami, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z terenu Gmin: Brzesko, Czchów, Dębno i Szczurowa.2. Łączna powierzchnia objęta planowaniem wynosi około 3 106 ha (powierzchnia ewidencyjna) terenów położonych w obrębie Gmin Brzesko (pow. ok. 644 ha), Czchów (pow. ok. 1097 ha), Szczurowa (pow. ok. 472 ha) oraz Dębno (pow. ok. 893 ha). Podana powierzchnia może ulec zmianie +/- 1%3. Planowaniem należy objąć grunty oznaczone w ewidencji gruntów i budynków oznaczeniem Ls, bez uwzględnienia wewnętrznych podziałów rodzinnych, które zostały dokonane bez zachowania obowiązujących przepisów prawnych. W pracach taksacyjnych nie należy ujmować gruntów kategorii Lz.szczegółowy opis zawiera Rozdz. III SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 pkt 3.1.a) SWZ (według Załącznika Nr 3 do SWZ oraz załącznika 3a do SWZ - jeżeli dotyczy);b) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu uproszczonych planów urządzenia lasu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Poprzez pojęcie jednej usługi należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość usługi to wartość umowy;c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami, z których każdy powinien posiadać wykształcenie wyższe o kierunku leśnictwo i/lub geografia i/lub biologia i/lub geodezja i kartografia i/lub gospodarka przestrzenna i/lub inżynieria środowiska i/lub ochrona środowiska oraz co najmniej 3-letni staż pracy przy wykonywaniu planów urządzenia lasu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach