Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Jodłownik - Górki do Malarza nr drogi 341511 K, nr dz. ewid. 154/8, 155/2, 155/11, 157/2, 157/9, 159/4, 159/7, 159/8, 213/4, 213/6, 213/7, 214/7, 222/2, 227, 386/2, 386/4 w miejscowości Jodłownik w km 0+000-1+320, 1+370-1+500 wraz z remontem przepustu w km 0+490 oraz remontem przepustu w km 0+590

Urząd Gminy Jodłownik ogłasza przetarg

  • Adres: 34620 Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jodłownik
    Plac im. III Rzeczpospolitej
    34620 Jodłownik, woj. małopolskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Jodłownik - Górki do Malarza nr drogi 341511 K, nr dz. ewid. 154/8, 155/2, 155/11, 157/2, 157/9, 159/4, 159/7, 159/8, 213/4, 213/6, 213/7, 214/7, 222/2, 227, 386/2, 386/4 w miejscowości Jodłownik w km 0+000-1+320, 1+370-1+500 wraz z remontem przepustu w km 0+490 oraz remontem przepustu w km 0+590
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Jodłownik - Górki do Malarza nr drogi 341511 K, nr dz. ewid. 154/8, 155/2, 155/11, 157/2, 157/9, 159/4, 159/7, 159/8, 213/4, 213/6, 213/7, 214/7, 222/2, 227, 386/2, 386/4 w miejscowości Jodłownik w km 0+000-1+320, 1+370-1+500 wraz z remontem przepustu w km 0+490 oraz remontem przepustu w km 0+590, obejmujący wykonanie : - robót rozbiórkowych i przygotowawczych, - robót ziemnych, - remontu przepustów, - remontu konstrukcji nawierzchni, - uzupełnienie poboczy. 1. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na czas realizacji, wykonywania poszczególnych robót) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: operator koparki, operator równiarki, operatorzy walców, operator rozkładarki mas bitumicznych, robotnicy. 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące w/w prace były zatrudnione do ich realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r, poz. 1666). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: a) formularz ofertowy, b) kosztorys ofertowy, c) oświadczenie składane na podstawie art.24 ust.11 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania -art.24 ust.1 pkt 23, d) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, e) dokument określający zasady reprezentacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach