Przetargi.pl
„Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu”

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa sprzątania i utrzymania w czystości zewnętrznych powierzchni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości zewnętrznych powierzchni utwardzonych, odśnieżanie dachów, czyszczenie rynien, usuwanie sopli oraz utrzymanie terenów zielonych zlokalizowanych na terenie odpowiedzialności 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, tj. w kompleksach wojskowych w Mirosławcu. Adres wykonywania usługi: Kompleksy wojskowe w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec. Szczegółowy opis, wymagania jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia, zestawienie powierzchni do sprzątania i częstotliwości wykonywania prac, zawierają: Załącznik nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 6a, Załącznik nr 6b oraz Załącznik nr 6c do SIWZ – Zestawienie powierzchni,które są integralną częścią SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy”, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.), osób, które w sposób bezpośredni wykonywać będą usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, na cały okres obowiązywania umowy, w wymiarze adekwatnym do zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę, osób pełniących funkcje nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy, a także osób wykonujących usługi występujące sezonowo.Przez usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych, do których wykonania niezbędne jest zatrudnienie osób na umowę o pracę, Zamawiający rozumie: a)Codzienne, ręczne lub mechaniczne, zamiatanie chodników, dróg, powierzchni utwardzonych wykazanych w załączniku nr 6a do SIWZ – Zestawieniu powierzchni; b)Sprzątanie palarni i miejsc na nie wyznaczonych, a także bieżące opróżnianie popielniczek; c)Bieżący wywóz zanieczyszczeń powstających z wykorzystaniem własnych lub wynajętych przez siebie pojemników, z terenu obsługiwanego kompleksu;d)Codzienne zbieranie papierów, opakowań, butelek i innych zanieczyszczeń i odpadów; e)Stałe utrzymanie w czystości schodów, kratek i otrząsaczy zamontowanych na zewnątrz budynków – ze szczególnym uwzględnieniem zachowania czystości przy budynkach infrastruktury żywnościowej (kuchnie, stołówki, magazyny żywnościowe); f)Stałe utrzymanie czystości terenów przy śmietnikach;g)Opróżnianie koszy ulicznych na nieczystości stałe ustawione wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Główne aspekty dotyczące prawa opcji:a)Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji odnosi się do zakresu świadczonej usługi, wyrażonej w czasie trwania tej usługi, tj. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że zrealizuje zakres usługi świadczonej do 31.12.2018 r.. Pozostały zakres, wyrażony czasem realizacji, Zamawiający stanowi opcję. b)Wykorzystanie prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i przyznania środków finansowych. c)Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia woli o rezygnacji z zakresu zamówienia objętego prawem opcji, będzie jednoznaczne z uruchomieniem prawa opcji. Wówczas Wykonawca zobligowany będzie podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy.d)Oświadczenie, o którym mowa w ppkt c), musi być złożone nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem prac Wykonawcy, w ramach realizacji prawa opcji. e)Prawo opcji będzie realizowane w terminie obowiązywania umowy i wygasa z dniem 31.12.2019 r. f)Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. g)Rozliczenie za wykonanie zamówienia z prawa opcji odbywać się będzie na zasadach określonych w umowie w odniesieniu do rozliczania usług zamówienia podstawowego. h)Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie bądź skorzystania z prawa opcji częściowego nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania częściowych. Oferta musi obejmować wykonanie usług w zakresie całego przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3.Wadium można wnieść w formie:a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 60 1010 1599 0194 2213 9120 1000 odpowiednio z dopiskiem: „ Wadium – ZP/63/2017 – usługa sprzątania zewnętrznego” 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7.Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.W przypadku braku wniesienia wadium lub wniesienia go nieskutecznie, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach