SĄD REJONOWY W ŚWINOUJŚCIU ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Ignacego Paderewskiego 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W ŚWINOUJŚCIU
ul. Ignacego Paderewskiego 6
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
REGON: 000324659 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Świnoujściu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Powierzchnia okien 133,00 m2, powierzchnia ogółem: 1660,00 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał należycie lub aktualnie wykonuje,w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jedno zamówienia - realizowane w ramach jednej umowy - polegające na sprzątaniu pomieszczeńw obiekcie/obiektach biurowo-administracyjnych o powierzchni minimum 1 500 m2.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jedenz wykonawców w całości.W sytuacji, gdy Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, opiera się usłudze będącej w trakcie realizacji, Zamawiający wymaga, aby na dzień składania ofert, była ona realizowana przez okres co najmniej 12 miesięcy.Uwaga: Jedna usługa to jedna umowa, w ramach, której wykonano lub nadal są wykonywane usługi odpowiadające postawionemu warunkowi.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Niedopuszczalne jest łączenie zamówień wykonanych przez różnych Wykonawców składających ofertę wspólną, aby uzyskać 1 zamówienie spełniającą wymagania Zamawiającego.UWAGA: Zgodnie z zapisami SWZ Rozdział XX. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań (art. 60 i art.121 ustawy Pzp). Dla Zamawiającego kluczowym zadaniem jest usługa utrzymania czystości w budynku Sądu opisana w SWZ i Załączniku nr 6 do SWZ z wyłączeniem zakresu dotyczącego mycia okien. W takim przypadku w odniesieniu do tych kluczowych zadań nie jest dopuszczalne, aby wykonawca polegał na zdolnościach podmiotu trzeciego w zakresie doświadczenia. Nie mógłby bowiem spełnić wymogu osobistej realizacji części zamówienia przez podmiot trzeci.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na potrzeby służb granicznych funkcjonujących w przejściu granicznym w Świnoujściu
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym Szczecińskiego Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024, część 1
Dodano: 2024-02-24 - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-22 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Słupsk: - Przychodnia ul. Lelewela 58, - Przychodnia ul. 3-go Maja 96 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Lelewela 58
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153
Dodano: 2023-12-31 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz przyległych terenów zewnętrznych
Dodano: 2023-11-21 - Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych.
Dodano: 2023-11-14