Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE

SĄD APELACYJNY W SZCZECINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD APELACYJNY W SZCZECINIE
    Mickiewicza 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 812734021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.sa.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz kompleksowe utrzymanie czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 i ul. Janickiego 33 w Szczecinie.Część II - kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Apelacyjnego przy ul. Jagiellończyka 13 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1.dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie – dotyczy części nr 1 i 2.1.2.dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie – dotyczy części nr 1 i 2.1.3. dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie – dotyczy części nr 1 i 2.1.4. dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca oświadczy, że:a) DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 -Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub aktualnie wykonuje należycie minimum dwa zamówienia (realizowane na podstawie zawartych odrębnych umów) o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każde, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiekcie/obiektach biurowych.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jedenz wykonawców w całości.b) DOTYCZY CZĘŚI NR 2 -Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub aktualnie wykonuje należycie minimum dwa zamówienia (realizowane na podstawie zawartych odrębnych umów) o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każde, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiekcie/obiektach biurowych.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jedenz wykonawców w całości.W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na dwie części Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwa zamówienia (realizowane na podstawie zawartych odrębnych umów) o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każde, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiekcie/obiektach biurowych.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca do upływu terminu składania ofert wykonał usługę kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie/obiektach biurowym przez okres minimum 6 miesięcy.Niedopuszczalne jest łączenie zamówień wykonanych przez różnych Wykonawców, aby uzyskać 1 zamówienie spełniającą wymagania Zamawiającego.Uwaga:W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać na doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, z odpowiednim uwzględnieniem zasad opisanych w zdaniu poprzednim.Zgodnie z brzmieniem art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku udziałuw postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartośćw oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania uznaje się datę zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeliw tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach