Przetargi.pl
„Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla 150 gospodarstw domowych na okres 21 miesięcy.”

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7716345 , fax. 32 2496229
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 7716345, fax. 32 2496229
    REGON: 344790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla 150 gospodarstw domowych na okres 21 miesięcy.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Serwisowanie, konserwacja, wsparcie techniczne i monitoring użytkowania dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania w okresie od 1.01.2018 roku do 30.09.2019 roku. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie użyczenie sprzętu i oprogramowania. 3. Sprzęt i urządzenia są zainstalowane w lokalach zajmowanych przez osoby fizyczne (gospodarstwa domowe - beneficjenci projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej), wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie na terenie Miasta Chorzów. 4. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu przekazanego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy nie możliwa jest naprawa uszkodzonego urządzenia. Wymienione urządzenie objęte jest gwarancja producenta (nie krótszej niż 24 miesiące), począwszy od dnia podłączenia urządzenia. Zamawiający w sytuacji wymiany urządzenia na nowe pokrywa koszt urządzenia. Koszt robocizny jest po stronie Wykonawcy. 6. Ze względu na posiadany sprzęt informatyczny określonych producentów, Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał minimalnie jedną autoryzację do wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych jednego z poniższych producentów: PCF, Iiyama , Brother. Dokument(y) potwierdzający autoryzację Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego. 7. Warunki płatności: 1) W zakresie obsługi serwisowej wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) przez okres 21 miesięcy, przelewem na rachunek Wykonawcy na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur z 30-dniowym (trzydziestodniowym) terminem płatności. 2) Ewentualna waloryzacja wynagrodzenia nastąpi jedynie w sytuacjach, o których mowa w Ustawie- Prawo zamówień publicznych, w tym: . 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3) Zamawiający nie dopuszcza płatności zaliczkowych. 4) W przypadku świadczenia usług przez okres niepełnego miesiąca kalendarzowego, wynagrodzenie miesięczne ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu, stosownie do liczby dni w danym miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści według załącznika nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 7 do SIWZ), także w przypadku braku podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach