Przetargi.pl
Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi opieki technicznej zwanej dalej „Opieką” macierzy dyskowej Hitachi Data System HUS 130 o numerze seryjnym SN# 92250058 wraz z osprzętem - 2 szt. HNAS4040 o numerach seryjnych SN# M2SEKW1420147, SN# M2SEKW1438541, SMU 400 SN# S000820120002688, HNAS ICX6430-24.P, 24-port 1G Switch SN# BZN3232K0GB zwanej dalej „Macierzą”. 2.Subskrypcja Opieki musi być zarejestrowana w oficjalnym kanale dystrybucji producenta na terytorium Polski. 3.W ramach Opieki Wykonawca zapewnia: •usuwanie awarii i błędów; •diagnostykę Macierzy; •dostarczenie i instalację w ustalonym z Zamawiającym terminie wydawanych pakietów aktualizacyjnych poprawiających funkcjonalność i wydajność Macierzy; •świadczenie merytorycznych konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji Macierzy. 4.Opieka techniczna świadczona będzie przez Wykonawcę w miejscu jego użytkowania w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN, które zostanie uruchomione na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wniosku o przyznanie uprawnień dostępu do sieci komputerowej/ baz danych systemów informatycznego Instytutu. 5.W sytuacji, gdy z uwagi na uzasadnione okoliczności konieczne będzie przetransportowanie sprzętu celem naprawy do serwisu Wykonawcy lub producenta sprzętu, Wykonawca zapewnia środki transportu do i z siedziby Zamawiającego, pokrywa koszty transportu oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy i ponownego montażu. 6.Czynności wymienione w punkcie 3 powyżej świadczone będą w siedzibie Zamawiającego w trybie 24/7 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) z reżimem usunięcia awarii zgodnie z tabelą podaną poniżej: TYP AWARII - Awaria krytyczna CZAS REAKCJI- 2 godziny REALIZACJA (maksymalnie 8 godzin) TYP AWARII - Awaria CZAS REAKCJI - 4 godziny REALIZACJA (maksymalnie 2 dni kalendarzowe) TYP AWARII - Usterka CZAS REAKCJI - 4 godziny REALIZACJA (maksymalnie 7 dni kalendarzowych) TYP AWARII - Konsultacje CZAS REAKCJI - 8 godzin REALIZACJA 7 dni DEFINICJE Strony przyjmują następujące znaczenia używanych w umowie terminów: 1)awaria – oznacza sytuację, w której uszkodzeniu uległa część sprzętu, ale funkcjonalność z racji zastosowania redundancji jest zachowana, 2)awaria krytyczna – oznacza awarię, która uniemożliwia pracę w systemach informatycznych, np. awaria dwóch węzłów klastra NAS, 3)usterka - oznacza sytuację, w której występują utrudnienia w funkcjonowaniu sprzętu,ale główna funkcjonalność i wydajność jest zachowana. 4)czas reakcji – oznacza czas pomiędzy zgłoszeniem a potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez serwis Wykonawcy oraz przekazaniem informacji przez Wykonawcę o rozpoczęciu prac nad usuwaniem awarii, 5) czas naprawy – jest to maksymalny czas, który może upłynąć pomiędzy momentem zgłoszenia awarii urządzenia przez Zamawiającego a momentem, w którym Wykonawca przywróci to urządzenie do stanu gotowości operacyjnej. Gotowość operacyjna to stan przywrócenia funkcjonalności urządzenia określony przez producenta i mierzony na podstawie testów podanych w dokumentacji powdrożeniowej. Jeżeli rezultat testów jest pozytywny, urządzenie uważa się za przywrócone do gotowości operacyjnej, 6)sprzęt - macierz objęta niniejszą umową lub jej podzespoły,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach