Przetargi.pl
Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 002/06019/17

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40287 Katowice, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 32 257 74 99,2577108
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    ul. 1 Maja 50
    40287 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 32 257 74 99,2577108
    REGON: 154800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 002/06019/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę opieki serwisowej w oparciu o polisy serwisowe producenta dla składowych platformy serwerowej. 2. Opieka serwisowa ma obejmować zdalne wsparcie serwisowe, dostęp do aktualnych wersji oprogramowania wraz z możliwością legalnego użytkowania, diagnozę awarii, naprawy w tym realizację wysyłki części zamiennych, zgodnie z zdefiniowanym SLA (dostępność serwisu: 8 godz. / 5 dni w tygodniu; czas naprawy sprzętu: NBD) 3. Platforma serwerowa składa się z następujących składowych: a)Serwera kasetowego Cisco UCS 5108 Blade Server z zainstalowanymi serwerami UCS B200 M3 (B200 M3, 2xE5 2650, 144G RAM 1600Mhz, 2x300G SAS 6G HDD, 1x VIC 1240, 1x VIC 1280) szt. 5; przełączników Cisco Fi 6248 szt. 2; Cisco MDS 9148 szt. 2 b)macierzy EMC VNX5300 c)oprogramowania VMware 4.Ogólne wymagania: •Gwarancja sprzętu przez okres minimum 12 miesięcy oparta o serwisy Producenta umożliwiające bezpośrednie zgłaszanie zapytań i usterek do Producenta. •Gwarancja musi być oparta o pakiety serwisowe Producenta o SLA nie gorszym niż w są wymagane w SIWZ, przez cały okres trwania polisy •Naprawa w okresie gwarancji na bazie wysyłki sprzętu zamiennego świadczona nieodpłatnie przez Wykonawcę •Czas reakcji na zgłoszenie usterki (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 4 godzin. •Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia - gwarantowana dostawa części zamiennych) następnego dnia roboczego, licząc od 9:00 do 17:00 przez 5 dni roboczych. Zgłoszenia dokonane po godz. 14.00 są traktowane jako zgłoszone następnego dnia roboczego o godz. 9.00. •Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) •Pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń serwisowych udostępniony przez Wykonawcę. •Musi być umożliwiona aktualizacja oprogramowania (możliwość legalnego korzystania z nowych wersji oprogramowania) przez cały okres trwania polisy. Jeśli Producent, będący dostarczycielem polisy serwisowej wymaga nieprzerwanego świadczenia serwisu na rozwiązanie, a w momencie realizacji zamówienia taka przerwa w świadczeniu serwisu wystąpiła, to Wykonawca może świadczyć usługę serwisową w okresie 12 miesięcy liczoną od momentu zakończenia poprzedniej usługi. Gwarancja (12 miesięcy) musi być potwierdzona przy odbiorze przedmiotu umowy poświadczeniem Producenta 5. Dodatkowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, jak również w formularzu nr 6 stanowiącym tabelę osób przypisanych do realizacji dodatkowych usług wsparcia realizowanych bezpośrednio przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach