Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000001844
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZKOLENIE POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGO Szkolenie: Poprawność i kultura języka polskiego w pracy kadry administracyjnejProjekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.Liczba godzin [45’] na edycję 8Liczba edycji 4Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osóbPrzewidywana liczba osób 56Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 32Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie redagowania pism. Zakres tematyki szkolenia:a) zasady redagowania pism urzędowych (spójność tekstu, układ graficzny itp.),b) formy rozpoczęcia i zakończenia pism,c) tytułowanie i zwrot grzecznościowe (m.in. odmiana nazwisk i tytułów),d) poprawność językowa i najczęstsze błędy (gramatyka, interpunkcja, fleksja, ortografia itp.),e) upraszczanie tekstu m.in. pod kątem osób niepełnosprawnych,f) jasność języka i przekazu,g) stylistyka pism urzędowych,h) netykieta (konstrukcja wiadomości e-mail, zasady DW, UDW).Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.CZĘŚĆ 2: SZKOLENIE SAVOIR VIVRESzkolenie: Savoir vivre pracownika Uczelni WyższejProjekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.Liczba godzin [45’] na edycję 16Liczba edycji 4Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osóbPrzewidywana liczba osób 56Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 64Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.Zakres tematyki szkolenia:a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),d) Bariery komunikacyjne,e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),i) Czym nie jest asertywność,j) Błędy w komunikacji między zespołowej.Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.CZĘŚĆ 3:SZKOLENIA Z ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCH Szkolenie: Asertywna komunikacja w organizacji.Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0.Liczba godzin [45’] na edycję 8Liczba edycji 5Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osóbPrzewidywana liczba osób 70Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 40Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie postaw asertywnych w kontaktach w życiu zawodowym.Zakres tematyki szkolenia:a) Style komunikowania się, komunikacji interpersonalnej,b) Techniki usprawniające komunikację z innymi, budowanie dobrych relacji,c) Odczytywanie sygnałów odbiorcy i komunikowanie własnych potrzeb (komunikacja werbalna i niewerbalna, wyrażenie emocji, siła gestów),d) Bariery komunikacyjne,e) Stawianie granic i respektowanie granic innych osób,f) Metody skutecznej i efektywnej odmowy,g) Typy postaw asertywnych - reakcja na krytykę, atak i manipulację,h) Wyrażanie własnego zdania (techniki asertywnej komunikacji),i) Czym nie jest asertywność,j) Błędy w komunikacji między zespołowej.Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.Szkolenie: Moje miejsce w zespole – jak współtworzyć sprawny i efektywny zespół.Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0Liczba godzin [45’] na edycję 16Liczba edycji 2Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osóbPrzewidywana liczba osób 28Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 32Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie skutecznej komunikacji, roli pracy zespołowej oraz współtworzenia efektywnego zespołu. Zakres tematyki szkolenia:a) Grupa a zespół (różnice, podobieństwa),b) Cechy osobowości pracowników – role w zespole,c) Budowanie tożsamości zespołu, kodeks zespołu,d) Identyfikacja pracownika z całą organizacją,e) Fazy funkcjonowania zespołu,f) Podział obowiązków,g) Wymiana doświadczeń, dzielenie się wiedzą,h) Przepływ informacji w zespole (również w pracy zdalnej),i) System komunikacji w zespole,j) Kolory komunikacji – jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć,k) Okazywanie emocji, dzielenie się nimi w zespole,l) Wspólna realizacja celów,m) Zmiana jako szansa na rozwój zespołu,n) Wpływ własnego zachowania na wyniki osobiste i całego zespołu,o) Praca zespołowa w warunkach pracy zdalnej.Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.Szkolenie: Społeczne, prawne i psychologiczne aspekty mobbingu oraz sposoby jego zapobiegania.Projekt Zintegrowany Program Uczelni 2.0Liczba godzin [45’] na edycję 8Liczba edycji 2Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-16 osóbPrzewidywana liczba osób 28Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 16Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry administracyjnej w zakresie mobbingu i dyskryminacji oraz działań mających na celu kreowanie bezpiecznego i przyjaznego środowiska pracy. Zakres tematyki szkolenia:a) Mobbing a dyskryminacja,b) Rodzaje mobbingu,c) Przyczyny powstawania mobbingud) Rozpoznanie mobbingu w pracy i sposoby reagowania na niego,e) Skutki mobbingu,f) Prawne aspekty związane z mobbingiem – prawa, obowiązki oraz procedura antymobingowa,g) Orzecznictwo sądowe w temacie mobbingu – wymogi formalne, procedury i statystyki,h) Dobre praktyki przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji.Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.Szkolenie: Radzenie sobie ze stresem, budowanie pewności siebie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.Projekt Doskonałość Dydaktyczna Uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0Liczba godzin [45’] na edycję 16Liczba edycji 8Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osóbPrzewidywana liczba osób 112Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 128Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest pomoc kadrze dydaktycznej i administracyjnej w zakresie wzmacniania pewności siebie, radzenia sobie z zawodowym stresem i przeciążeniem natłokiem pracy. Efektem szkolenia będzie umiejętność rozpoznania symptomów wypalenia i inspiracje do wypracowania zdrowych nawyków w celu zadbania o swój dobrostan psychiczny. Długofalowym efektem szkolenia będzie zapobieganie wypaleniu zawodowemu.Zakres tematyki szkolenia:a) Czym jest stres - objawy stresu, jego krótko- i długofalowy wpływ na organizm,b) Czym jest wypalenie zawodowe w ujęciu psychologicznym,c) Fazy wypalenia zawodowego i objawy poszczególnych faz,d) Sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu,e) Metody radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym,f) Ćwiczenia przygotowujące do spotkań/wystąpień (rozluźniające, oddechowe, panowanie nad drżącym głosem i rękoma),g) Ćwiczenia doraźne i metody antystresowe,h) Techniki redukowania napięcia stresowegoi) Efektywne odreagowanie sytuacji stresowychj) Zachowanie równowagi życie zawodowe - życie osobiste (Mindfullness, Work Life Balance),k) Budowanie poczucia skutecznościl) Praca nad polepszeniem relacji z pracą- budowanie poczucia sensu i zaangażowania; postawy asertywnejm) Praca nad zdrowym stylem życia- w kierunku równowagi wewnętrznejMetody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.Szkolenie: Jak organizować sobie pracę, aby się nie wypalić? Zapobieganie wypaleniu zawodowemu w kontekście organizacji pracy własnej i zarządzanie sobą w czasie.Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelni/Zintegrowany Program Uczelni 2.0.Liczba godzin [45’] na edycję 16Liczba edycji 7Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osóbPrzewidywana liczba osób 98Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 112Termin realizacji zamówienia do 30.11.2023Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności kadry dydaktycznej i administracyjnej w zakresie efektywnej organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów w celu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i zwiększeniu satysfakcji z wykonywanej pracy.Zakres tematyki szkolenia:a) Skuteczność w działaniu – czyli czym jest zarządzanie czasem,b) Zarządzanie czasem w codziennej pracy i bieżącymi zadaniami,c) Metody i style pracy, analiza bieżącego stylu,d) Tworzenie harmonogramu pracy (dziennego, tygodniowego, miesięcznego itp.),e) Radzenie sobie z rozpraszaczami, pożeraczami czasu i prokrastynacją,f) Techniki i metody zarządzania czasem (np. pomodoro, ALPEN, ABC, Pareto, „zjedzenie żaby”),g) Budowanie nawyków zarządzania czasem (planowanie, zapisywanie, monitorowanie, grupowanie zadań),h) Działanie pod presją czasu i jak sobie z nią radzić?,i) Praca głęboka – czym jest i jak ją stosować?j) Dobre praktyki.Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.CZĘŚĆ 4:FACYLITACJASzkolenie: Ciekawie i z sensem, czyli o sposobach na prowadzenie spotkań i dzielenie się wiedzą.Projekt Doskonałość dydaktyczna uczelniLiczba godzin [45’] na edycję 16Liczba edycji 2Grupa docelowa Pracownicy kadry administracyjnej, zarządczej i dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w PoznaniuŚrednia liczba osób/edycję Średnia wielkość grupy 12-14 osóbPrzewidywana liczba osób 28Formuła Stacjonarna/zdalna*Łączna liczba godzin 32Termin realizacji zamówienia do 30.09.2023*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnejCelem szkolenia jest podniesienie kompetencji kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie poprawy jakości pracy zespołowej. Efektem szkolenia będzie przedstawienie i wdrożenie do stosowania technik pracy z zespołem używanych w procesach facylitacji i moderacji spotkań.Zakres tematyki szkolenia:a) potencjał pracy zespołowej,b) fazy formowania się grupy / zespołu,c) jak budować w grupie atmosferę wzajemnego szacunku i zrozumienia – kontrakt wspólnej pracy,d) jak właściwie określić cel spotkania i upewnić się, że jest wspólny dla wszystkiche) jak być dobrze zrozumianym,f) rola i zadania prowadzącego spotkanie,g) techniki zachęcania grupy do pracy nad danym zagadnieniem,h) praca z grupą w konflikcie,i) wspieranie podejmowania decyzji w grupie,j) facylitacja jako narzędzie pracy,k) techniki facylitacji i moderacji.Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztatForma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowejPoniżej Zamawiający opisuje warunki oddzielnie dla każdej z czterech części przedmiotu zamówienia:DLA CZĘŚCI 1: POPRAWNOŚĆ I KULTURA JĘZYKA POLSKIEGODysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:• wykształcenie wyższe magisterskie,• minimum 2 letnie doświadczenie jako trener,• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 32hw ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 1.DLA CZĘŚCI 2: SAVOIR VIVREDysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:• wykształcenie wyższe magisterskie,• minimum 2 letnie doświadczenie jako trener,• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 64hw ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 2.DLA CZĘŚCI 3: SZKOLENIA Z ROZWOJU UMIEJETNOŚCI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCHDysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą (do każdego modułu), skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w niżej wymienionych modułach tematycznych.Wykonawca może wskazać tą samą osobę do kilku nw. modułów, jeżeli posiada ona doświadczeniew danym module tematycznym. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania takiej ilości osób, aby zapewnić osobę do poprowadzenia szkolenia w każdym z poniższych modułów:• moduł „Asertywna komunikacja”- wykształcenie wyższe magisterskie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 40h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.• moduł „Budowanie zespołów”- wykształcenie wyższe magisterskie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 32h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.• moduł „Mobbing”- wykształcenie wyższe magisterskie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 16h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.• moduł „Radzenie sobie ze stresem”- wykształcenie wyższe magisterskie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 64h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.moduł „Zarządzanie czasem”- wykształcenie wyższe magisterskie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 48h w ciągu ostatnich 3 lat z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 3 dla tego modułu.DLA CZĘŚCI 4: FACYLITACJADysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:• wykształcenie wyższe magisterskie,• minimum 2 letnie doświadczenie jako trener,• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 32hw ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale IV w zakresie części 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach