Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania – Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce

GMINA MIEJSKA GÓRKA ogłasza przetarg

  • Adres: 63-910 Miejska Górka, Rynek 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 65 5474507 , fax. +48 65 5474421
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA GÓRKA
    Rynek 33
    63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie
    tel. +48 65 5474507, fax. +48 65 5474421
    REGON: 411050770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania – Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: „Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce”.Przedmiot zamówienia w zakresie CZĘŚCI I obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Miejskiej Górce przy ul. Marii Konopnickiej 3, w zakresie:a) Branża architektoniczna:● Elewacja:- ocieplenie ścian fundamentowych budynków płytami ze styropianu ekstrudowanego,- izolacje przeciwwilgociowe,- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi,- tynki elewacyjne.● Opaska- ręczne rozebranie nawierzchni opaski oraz wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów,- zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi i ubiciem jej warstwami,- warstwy odsączające z gruntu stabilizowanego cementem w korycie i na poszerzeniach,- wbudowanie obrzeża betonowego oraz wykonanie nawierzchni ze zdemontowanych elementów.● Dach- rozbiórka komina,- ocieplenie kominów i attyk płytami styropianowymi,- tynki elewacyjne,- renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej- izolacje cieplne styropapą,- pokrycie dachów papą termozgrzewalną,- kominki wentylacyjne wraz z obróbką,- przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych.● Obróbki – odtworzenie- demontaż obróbek blacharskich,- rozebranie parapetów okiennych, rynien i rur,- montaż rur spustowych, rynien dachowych,- wykonanie koszy rynnowych,- przebudowa daszków nad wejściem wraz z malowaniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym.● Stolarka okienna i drzwiowa- montaż drzwi (aluminiowe dwuskrzydłowe, jednoskrzydłowe, stalowe pełne),- wymiana stolarki okiennej.● Instalacja odgromowa – odtworzenie- demontaż i montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej- badania i pomiary instalacji piorunochronnej i uziemiającej.b) Branża sanitarna:- demontaż grzejników wraz ich wywiezieniem i utylizacją,- montaż grzejników, zaworów termostatycznych,- dostawa i montaż gazowych kotłów kondensacyjnych,- dostawa i montaż pomp: obiegowej głównej i zasilających obieg c. o., - rozruch i regulacja kotłowni,- jednostka wentylacyjna z odzyskiem ciepła, podłogowych, z krzyżowym wymiennikiem,- rekuperatory ścienne z wymiennikiem entalpicznym krzyżowo-przeciwprądowym,- jednostka wentylacyjna z odzyskiem ciepła, ścienna z dwoma krzyżowymi wymiennikami oraz dodatkowym wymiennikiem wodnym,- rozruch i regulacja wentylacji, - koszty uzupełniające mogące wystąpić podczas realizacji zadania.c) Branża elektryczna:- demontaż, wywóz i utylizacja istniejących opraw,- montaż nowych opraw oświetleniowych LED,- modernizacja rozdzielnicy głównej. d) Instalacja fotowoltaiczna:- linia kablowa i kabel solarny,- montaż inwertera oraz rozdzielni DC i AC wraz z wyposażeniem,- zestaw modułów fotowoltaicznych wraz z dedykowanym systemem montażowym,- drut i iglice odgromowe oraz materiały pomocnicze.Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego, dla danych części, określony został za pomocą dokumentów zamówienia dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania na wykonanie robót budowlanych: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl/pn/miejska-gorka/demand/notice/public/81974/detailsW ramach zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w pełnym zakresie w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale V SWZ.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: „Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce”.Przedmiot zamówienia w zakresie CZĘŚCI II obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Miejskiej Górce przy ul. Marii Konopnickiej 14, w zakresie:a) Branża architektoniczna:● Elewacja:- ocieplenie ścian fundamentowych budynków płytami ze styropianu ekstrudowanego,- izolacje przeciwwilgociowe,- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi,- tynki elewacyjne,- demontaż i odtworzenie ściany schodów.● Opaska- ręczne rozebranie nawierzchni opaski oraz wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów,- zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi i ubiciem jej warstwami,- warstwy odsączające z gruntu stabilizowanego cementem w korycie i na poszerzeniach,- wbudowanie obrzeża betonowego oraz wykonanie nawierzchni ze zdemontowanych elementów.● Dach- wymiana istniejącego włazu dachowego na nowy,- ocieplenie kominów płytami styropianowymi,- tynki elewacyjne,- renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej- izolacje cieplne styropapą,- pokrycie dachów papą termozgrzewalną,- kominki wentylacyjne wraz z obróbką,- przebudowa komina spalinowego,- rozbiórka betonowych czapek kominowych,- przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych,- uzupełnienie murów ogniowych. ● Obróbki – odtworzenie- demontaż obróbek blacharskich,- rozebranie parapetów okiennych, rynien i rur,- montaż rur spustowych i rynien dachowych,- wykonanie koszy rynnowych.● Stolarka okienna i drzwiowa- montaż drzwi (aluminiowe dwuskrzydłowe, jednoskrzydłowe, stalowe pełne),- wymiana stolarki okiennej.● Instalacja odgromowa – odtworzenie- demontaż i montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej- badania i pomiary instalacji piorunochronnej i uziemiającej.b) Branża sanitarna:- demontaż grzejników wraz ich wywiezieniem i utylizacją,- montaż grzejników, zaworów termostatycznych, - dostawa i montaż gazowych kotłów kondensacyjnych,- dostawa i montaż m. in. zasobnika c.w.u. neutralizatora kondensatu, komina, pomp, zmiękczacza wody.- rozruch i regulacja kotłowni,- jednostka wentylacyjna z odzyskiem ciepła, podłogowych, z krzyżowym wymiennikiem,- rekuperatory ścienne z wymiennikiem entalpicznym krzyżowo-przeciwprądowym,- rozruch i regulacja wentylacji,- koszty uzupełniające mogące wystąpić podczas realizacji zadania.c) Branża elektryczna:- demontaż, wywóz i utylizacja istniejących opraw,- montaż nowych opraw oświetleniowych LED,- modernizacja rozdzielnicy głównej,d) Instalacja fotowoltaiczna:- linia kablowa i kabel solarny,- montaż inwertera oraz rozdzielni DC i AC wraz z wyposażeniem,- optymalizacja mocy,- zestaw modułów fotowoltaicznych wraz z dedykowanym systemem montażowym,- drut i iglice odgromowe oraz materiały pomocnicze.Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego, dla danych części, określony został za pomocą dokumentów zamówienia dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania na wykonanie robót budowlanych: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl/pn/miejska-gorka/demand/notice/public/81974/detailsW ramach zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w pełnym zakresie w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale V SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:dla części I i II zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie termomodernizacji lub budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku o wartości nadzorowanych robót nie mniejszych niż 1.500.000,00 zł brutto.Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotów zobowiązanych zostały określone w dziale IX SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach