Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 422 678 , fax. 627 422 678
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Wyspiańskiego 6
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 627 422 678, fax. 627 422 678
REGON: 25096734600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.praca.gov.pl; www.pup.pleszew.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
florystka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szkolenie powinno przygotować uczestników szkolenia – merytorycznie i praktycznie do kreatywnego tworzenia dekoracji roślinnych różnego typu. Program szkolenia powinien zawierać między innymi niżej określone zagadnienia: - działania przygotowawczo – pielęgnacyjne materiału roślinnego; - materiałoznawstwo we florystyce; - narzędzia i sprzęt stosowany we florystyce; - środki i materiały do pielęgnacji roślin; - zasady kompozycji plastycznej i florystycznej; - zasady wykonywania projektów; - opracowywanie projektów dekoracji roślinnych; - techniki stosowane we florystyce; - tworzenie różnych form kompozycji roślinnych na różnego rodzaje okoliczności; - zasady eksponowania materiałów i wyrobów florystycznych; - metody konserwowania i suszenia roślin; - przygotowanie kompleksowego wystroju wnętrz z użyciem materiału roślinnego na różne okazje. Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze minimum 100 godzin zegarowych przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Ilość godzin przeznaczona na egzamin musi zostać uwzględniona w programie i harmonogramie szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Warunki udziału w postępowaniu: 4.1a) warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; e) dowody potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 4.2d zostały wykonane lub są wykonywane należycie; f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ; g) oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu szkolenia w ośrodku szkoleniowym na terenie miasta Pleszewa z podaniem miejsca szkolenia; h) oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy osoby szkolone od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczy ksero polisy ubezpieczeniowej po podpisaniu umowy, jeśli nastąpi sytuacja o której mowa w pkt. 3.24 SIWZ; i) program szkolenia, który musi zawierać minimum: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej; opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; przewidziane sprawdziany i egzaminy; j) preliminarz kosztów szkolenia który musi zawierać: koszt szkolenia jednego uczestnika, koszt jednej godziny szkolenia, koszt szkolenia ogółem, koszt osobogodziny szkolenia, wynagrodzenie wykładowców, koszt materiałów, serwis kawowy, koszt materiałów roślinnych w formie żywej jak i sztucznej– wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SIWZ; Jeśli wystąpi sytuacja o której mowa w pkt. 3.24 SIWZ to wówczas koszt ubezpieczenia osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków jest kosztem Wykonawcy i nie należy go ujmować w preliminarzu; k) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu każdemu uczestnikowi szkolenia materiałów roślinnych w formie żywej jak i sztucznej do realizacji zajęć praktycznych; l) szczegółowy harmonogram szkolenia z wykazaniem godzin szkolenia w danym dniu, który musi zawierać minimum: datę, tematykę zajęć, ilość godzin ogółem, podział godzin na teoretyczne i praktyczne, godzinę rozpoczęcia i zakończenia szkolenia w każdym dniu, miejsce szkolenia oraz prowadzącego zajęcia. Z harmonogramu musi wynikać, że szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Pod harmonogramem oferent zamieszcza oświadczenie: „szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu”. ł) akredytację kuratora oświaty zgodną z przedmiotem zamówienia i certyfikat jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (jeżeli Wykonawca posiada) bądź oświadczenie o braku tych dokumentów. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe; m) oświadczenie dotyczące sposobu organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ; n) dokument (np. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; o) informację wraz z opisem odnośnie dostosowania pomieszczeń oraz ich wielkości w m2 z których rzeczywiście będą korzystać kursanci a także dostosowania wyposażenia dydaktycznego do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia; p) informację dotyczącą dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z pkt. 3.18 SIWZ r) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; s) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie w formie jednorazowego ryczałtu dla każdego uczestnika szkolenia w kwocie 150 zł; t) parafowany wzór umowy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy pzp Wykonawca składa następujące dokumenty: 4.3.1a na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 4.3.1b nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 – załącznik nr 3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia Zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe przygotowanie oraz przeprowadzenie cyklu 19 działań edukacyjnych połączonych z warsztatami w ramach projektu „Miasto Piła z nową Energią!”
Dodano: 2023-03-31 - Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu CYFROWA GMINA
Dodano: 2023-02-15 - Usługa przeprowadzenia warsztatów z kompetencji miękkich dla studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-02-07 - Kompleksowa usługa szkoleniowa - 3 cykle szkoleń specjalizacyjnych dla pracowników centrum usług społecznych.
Dodano: 2023-01-27 - Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego
Dodano: 2022-12-15 - Przeprowadzenie w trybie indywidualnym szkolenia prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną.
Dodano: 2022-10-25 - sprzedawca z obsługą kas fiskalnych
Dodano: 2020-10-21 - wózek jezdniowy z UDT
Dodano: 2020-10-16 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie z tematu: Część I „Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera” Część II „Obsługa wózka jezdniowego” Część III „Pracownik biurowy z obsługą urządzeń fiskalnych i komputera” Część IV „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/135/ i TIG/141/”
Dodano: 2019-05-16