Przetargi.pl
Usługa indywidualnego wsparcia specjalistycznego dla 150 Uczestników projektu pn. „Aktywnie razem w Gminie Prusice!”

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713126224
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713126224
    REGON: 931935106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa indywidualnego wsparcia specjalistycznego dla 150 Uczestników projektu pn. „Aktywnie razem w Gminie Prusice!”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część 1: Terapeuta dla osób uzależnionych od alkoholu – łączna liczba godzin 216 h. Zakres wsparcia: nauka umiejętności powstrzymywania się od picia, zdobycie, bądź pogłębienie wiedzy na temat uzależnienia od alkoholu, ułatwienie identyfikacji choroby alkoholowej, uświadomienie destrukcyjnego wpływu picia alkoholu na funkcjonowanie rodziny rozpoznawanie i rozbrajanie mechanizmu nałogowego regulowania uczuć, rozpoznanie własnych wartości, zdolności, dążeń, które są w pełni akceptowane i sprzyjają osiąganiu wytyczonych celów, zwiększenie umiejętności dostrzegania własnych problemów,Zakres obowiązków terapeuty: realizacja zaplanowanych spotkań, w tym m.in.: nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktu z pacjentem. udzielanie wsparcia w procesie odzyskiwania przez uczestnika terapii pełni sił fizycznych lub psychicznych. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, ustalanie działań zmierzających do zaspokojenia stwierdzonych potrzeb społecznych, psychicznych i biologicznych, wspieranie w zakresie podnoszenia ich kompetencji życiowych i umiejętności społecznych.2) Część 2: Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne – łączna liczba godzin: 1248 h. Zakres wsparcia:  informacje związane z radzeniem sobie w trudnych sytuacjach emocjonalnych, zmiany wynikających z procesu starzenia,  działania ukierunkowane na motywowanie, dyskusje, szukanie rozwiązań problemowych,  pomoc w samodzielnym podejmowaniu decyzji,  stymulowanie zainteresowania życiem społecznym, różnorodnością sytuacji społecznych.3) Część 3: Doradztwo zawodowe – łączna liczba godzin: 250 h. Zakres wsparcia:  Stała opieka nad UP, w szczególności ustalanie profilu pomocy, Przygotowanie i nadzór nad realizacją Indywidualnego Planu Reintegracji i Aktywizacji Zawodowej, Współpraca z innymi specjalistami Dokonanie diagnozy predyspozycji zawodowych, Świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwienie dostępu do innych form pomocy, Pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn pozostawania bez zatrudnienia, Pomoc w poszukiwaniu sposobów rozwiązania przyczyn pozostawania bez zatrudnienia m.in. wskazanie szkoleń i innych instrumentów, które przyczynią się do zwiększenia szans UP na podjęcie zatrudnienia, Wskazanie instytucji, które mogą pomóc UP w podjęciu zatrudnienia, Przygotowanie UP do nawiązywania kontaktów z pracodawcami.4) Część 4: Coaching - łączna liczba godzin: 600 h. Zakres wsparcia-Przeprowadzanie indywidualnych sesji w zakresie:  motywacja i samoocena asertywność komunikacja międzyludzka poprawa własnego wizerunku dokonanie adekwatnej oceny siebie nabywanie i rozwój umiejętności podejmowania decyzji dotyczącej planowania własnej kariery zawodowej, decyzji związanej z życiem osobistym mocne/słabe strony – analiza SWOT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1. Spełniają warunek, posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.2. Spełniają warunek, posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.3. Spełniają warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.4. Spełnią warunek zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:1) dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie (również podstawie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób), w tym:a) w zakresie Zadania nr 1, przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe (psychologiczne, w kierunku psychologii albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe) i certyfikat potwierdzający kwalifikacje specjalisty terapii uzależnień od alkoholu, posiadającą minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu terapii osób uzależnionych od alkoholu.Przez min. 2 letnie doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie na okres 24 miesięcy lub realizację co najmniej 300 godzin indywidualnych sesji terapeutycznych z osobami uzależnionymi od alkoholu,Przez 1 rok zamawiający rozumie wykonywanie usługi w sposób ciągły w okresie 12 miesięcy lub realizację co najmniej 150 godzin.b) w zakresie Zadania nr 2, przynajmniej dwoma osobami spośród, których każda posiada wykształcenie wyższe kierunkowe psychologiczne, oraz posiada minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu specjalistycznego poradnictwa psychologicznego, sesji indywidualnych lub grupowych, w tym minimum 1 rok doświadczenia w pracy z osobami zagrożonych wykluczeniem społecznym lub ubóstwem.Przez min. 2 letnie doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie na okres 24 miesięcy lub realizację co najmniej 300 godzin sesji indywidualnych lub grupowych,Przez 1 rok zamawiający rozumie wykonywanie usługi w sposób ciągły w okresie 12 miesięcy lub realizację co najmniej 150 godzin.c) w zakresie Zadania nr 3- przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu doradztwa zawodowego albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe lub certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające kwalifikacje doradcy zawodowego, posiadająca minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu doradztwa zawodowego, zajęć indywidualnych lub grupowych lub warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego/poszukiwania pracy, w tym minimum 1 rok doświadczenia w pracy z osobami zagrożonych wykluczeniem społecznym lub ubóstwem.Przez min. 2 letnie doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie na okres 24 miesięcy lub realizację co najmniej 300 godzin zajęć indywidualnych lub grupowych lub warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego/poszukiwania pracy,Przez 1 rok zamawiający rozumie wykonywanie usługi w sposób ciągły w okresie 12 miesięcy lub realizację co najmniej 150 godzin.d) w zakresie Zadania nr 4- przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu coachingu albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe, lub certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające kwalifikacje do prowadzenia coachingu indywidualnego, posiadającą minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu wsparcia coachingowego, sesji indywidualnych lub grupowych, w tym minimum 1 rok doświadczenia w pracy z osobami zagrożonych wykluczeniem społecznym lub ubóstwem.Przez min. 2 letnie doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie na okres 24 miesięcy lub realizację co najmniej 300 godzin sesji indywidualnych lub grupowych.Przez 1 rok zamawiający rozumie wykonywanie usługi w sposób ciągły w okresie 12 miesięcy lub realizację co najmniej 150 godzin.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach