Przetargi.pl
PODNIESIENIE KOMPETENCJI DLA GRUPY 72 UCZESTNIKÓW PROJEKTU „UMIĘDZYNARODOWIENIE KSZTAŁCENIA, KOMPETENTNA KADRA I NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE GWARANCJĄ JAKOŚCI I MIĘDZYNARODOWEJ OBECNOŚCI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU”.

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
    REGON: 27581400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: UCZELNIA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PODNIESIENIE KOMPETENCJI DLA GRUPY 72 UCZESTNIKÓW PROJEKTU „UMIĘDZYNARODOWIENIE KSZTAŁCENIA, KOMPETENTNA KADRA I NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE GWARANCJĄ JAKOŚCI I MIĘDZYNARODOWEJ OBECNOŚCI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PODNIESIENIE KOMPETENCJI DLA GRUPY 72 UCZESTNIKÓW PROJEKTU „UMIĘDZYNARODOWIENIE KSZTAŁCENIA, KOMPETENTNA KADRA I NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE GWARANCJĄ JAKOŚCI I MIĘDZYNARODOWEJ OBECNOŚCI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU”. Zadanie podniesienie kompetencji ma na celu zdiagnozowanie tzw. luk kompetencyjnych i kwalifikacji (obszarów wymagających poprawy i doskonalenia) dla każdego uczestnika projektu (72 osoby), dobranie jak najbardziej adekwatnych (dopasowanych do luki) form wsparcia spośród określonych w projekcie, dostarczenie warsztatów podnoszących kompetencje miękkie, oraz udokumentowanie zmian w poziomach kompetencji i kwalifikacji uczestników w wyniku ich udziału w projekcie. Bilans określi wymierne efekty, czyli różnicę pomiędzy stanem wyjściowym i wejściowym kompetencji i kwalifikacji uczestnika projektu. Podniesienie kompetencji obejmie 72 uczestników projektu realizowanego przez Akademię Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w ramach konkursu nr POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17-00 na Zintegrowane Programy Uczelni w ramach Ścieżki I Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Podniesienie kompetencji jest przewidziane w zadaniu „Działania podnoszące kompetencje przydatne na rynku pracy dla studentów ostatnich czterech semestrów studiów I, II stopnia i jednolitych studiów magisterskich”. W ramach zadania organizowane będą działania podnoszące kompetencje studentów przydatne na rynku pracy, tj. warsztaty kształcące kompetencje, zadania praktyczne w formie projektowej, zadania przygotowujące absolwentów na rynek pracy. Wsparciem w ramach zadania zostanie objęta grupa 72 studentów ostatnich 4 semestrów studiów, posiadających – w zależności od poziomu studiów – wykształcenie średnie lub wyższe. Bilans kompetencji będzie przeprowadzany dla grup studentów przed i po zakończeniu otrzymywania wsparcia, w następujących latach akademickich: 2019/2020, 2020/2021. Planowane jest przeprowadzenie w każdym semestrze bilansu dla minimum 6, a maksymalnie 28 uczestników, w minimalnie 1, a maksymalnie 4 grupach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ma obowiązek złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. Wykonawca powinien sporządzić ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 2. Do formularza ofertowego Wykonawca winien dołączyć komplet wymaganych oświadczeń i dokumentów. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i załączników do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zaleca się, aby oferta była napisana w sposób czytelny: na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie niezmywalnym atramentem. 6. Dokumenty lub oświadczenia sporządzane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Oferta oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Oznacza to, że jeżeli z dokumentu/ów określającego/ych status prawny Wykonawcy/ów lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy/ów upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 8. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Za prawidłowo złożony podpis osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy uważa się czytelny podpis tej osoby/osób lub parafkę tej osoby/osób wraz z imienną pieczątką tej osoby/osób. Dane osobowe podane na pieczątce powinny w sposób jednoznaczny identyfikować osobę podpisującą się za pomocą parafki. 10. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie. 11. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie oraz parafowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę. 12. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca. 13. Ofertę należy umieścić w nieprzeźroczystym, trwale zamkniętym opakowaniu/kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 14. Opakowanie/koperta powinna być oznaczona danymi Wykonawcy, w celu możliwości potwierdzenia złożenia oferty u Zamawiającego w wyznaczonym terminie oraz umożliwienia zwrotu bez otwierania w przypadku złożenia u Zamawiającego po oznaczonym terminie składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach