Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE BILANSU KOMPETENCJI DLA GRUPY 72 UCZESTNIKÓW/CZEK WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU „UMIĘDZYNARODOWIENIE KSZTAŁCENIA, KOMPETENTNA KADRA I NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE GWARANCJĄ JAKOŚCI I MIĘDZYNARODOWEJ OBECNOŚCI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU”

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
    REGON: 27581400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: UCZELNIA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE BILANSU KOMPETENCJI DLA GRUPY 72 UCZESTNIKÓW/CZEK WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU „UMIĘDZYNARODOWIENIE KSZTAŁCENIA, KOMPETENTNA KADRA I NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE GWARANCJĄ JAKOŚCI I MIĘDZYNARODOWEJ OBECNOŚCI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest PRZEPROWADZENIE BILANSU KOMPETENCJI DLA GRUPY 72 UCZESTNIKÓW/CZEK WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU „UMIĘDZYNARODOWIENIE KSZTAŁCENIA, KOMPETENTNA KADRA I NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE GWARANCJĄ JAKOŚCI I MIĘDZYNARODOWEJ OBECNOŚCI AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU”. Zadanie bilans kompetencji ma na celu zdiagnozowanie tzw. luk kompetencyjnych i kwalifikacji (obszarów wymagających poprawy i doskonalenia) dla każdego uczestnika projektu (72 osoby), dobranie jak najbardziej adekwatnych (dopasowanych do luki) form wsparcia spośród określonych w projekcie oraz udokumentowanie zmian w poziomach kompetencji i kwalifikacji uczestników zaobserwowanych w wyniku ich udziału w projekcie. Bilans określi wymierne efekty, czyli różnicę pomiędzy stanem wyjściowym i wejściowym kompetencji i kwalifikacji uczestnika projektu Bilans kompetencji obejmie 72 uczestników projektu realizowanego przez Akademię Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu w ramach konkursu nr POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17-00 na Zintegrowane Programy Uczelni w ramach Ścieżki I Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Bilans kompetencji jest przewidziany w zadaniu „Działania podnoszące kompetencje przydatne na rynku pracy dla studentów ostatnich czterech semestrów studiów I, II stopnia i jednolitych studiów magisterskich”. W ramach zadania organizowane będą działania podnoszące kompetencje studentów przydatne na rynku pracy, tj. warsztaty kształcące kompetencje, zadania praktyczne w formie projektowej, zadania przygotowujące absolwentów na rynek pracy. Wsparciem w ramach zadania zostanie objęta poniższa grupa 72 studentów ostatnich 4 semestrów studiów, posiadających – w zależności od poziomu studiów – wykształcenie średnie lub wyższe. Bilans kompetencji będzie przeprowadzany dla grup studentów przed i po zakończeniu otrzymywania wsparcia, w następujących latach akademickich: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021. Planowane jest przeprowadzenie w każdym semestrze bilansu dla minimum 6 a maksymalnie 24 uczestników, w minimalnie 1, a maksymalnie 2 grupach. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 5. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy określają następujące dokumenty: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ, b) Wzór umowy (załączniki nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał), który stanowi treść oferty i nie podlegaj uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp (oryginał) Brak ww. dokumentu w ofercie zgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ, albo jego nie dołączenie do oferty spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 3) Oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał) 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na potrzeby realizacji zamówienia - wg złącznika nr 7 do SIWZ (oryginał, o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach