Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
- Data zamieszczenia: 2012-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
REGON: 00059690300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku i dostawy biletów, karnetów, znaczków i legitymacji do biletów miesięcznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku i dostawie biletów, karnetów, znaczków oraz legitymacji do biletów miesięcznych komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Miasta Toruń w okresie od 1 lutego 2013 r. do 31 stycznia 2014 r. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 1.3. Maksymalna ilość zamówienia: a) Bilety - ilość 101 000 bloczków, po 100 sztuk biletów w bloczku, b) Karnety 8 - przejazdowe - ilość 7 200 bloczków, po 50 szt. karnetów w bloczku, c) Znaczki na bilety miesięczne (13 nominałów) - ilość 250 000 pakietów, w pakiecie 10 arkuszy, po 10 znaczków w arkuszu, d) Legitymacje - ilość 30 000 szt 1.4. Zamawiający uprawniony jest do zmniejszenia ilości zamawianych biletów w całym okresie trwania umowy w stosunku do określonej w pkt 1.3. - przy czym Zamawiający gwarantuje, że zamówi min. 80% ilości każdego asortymentu biletów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349800000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną