Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Rynek Staromiejski 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6527900, 6211341 , fax. 056 6521189
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu
Rynek Staromiejski 15 15
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6527900, 6211341, fax. 056 6521189
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: panstwowe przedsiebiorstwo uzytecznosci publicznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biletów MZK Toruń i Grudziądz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów jednorazowych i karnetów wieloprzejazdowych na przejazd komunikacją miejską realizowanych przez MZK w Toruniu oraz MZK w Grudziądzu, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży, zgodnie z ilościami i specyfikacją po - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349800000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala następującą wysokość wadium: Część 1 zadania - 250,00 zł, (słownie dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Część 2 zadania - 750,00 zł, (słownie siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, w systemie (spełnia-nie spełnia), na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunki określone w pkt. 5.1 ppkt a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - warunki określone w pkt. 5.1 ppkt b) i c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt b) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i dostawy biletów, karnetów, znaczków i legitymacji
Dodano: 2016-06-24 - Druk i dostawa biletów, karnetów, znaczków i legitymacji
Dodano: 2013-12-23 - Usługa druku i dostawy biletów, karnetów, znaczków i legitymacji do biletów miesięcznych
Dodano: 2012-12-05 - Dostawa biletów MZK Torun i Grudziądz
Dodano: 2009-05-12