Przetargi.pl
Udzielenie w 2017 roku kredytu długoterminowego w kwocie 945 940,00 zł na finansowanie planowanego deficytu

Gmina Biała Piska ogłasza przetarg

  • Adres: 12230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4241350, 4241363 , fax. 874 241 351
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
    Plac Adama Mickiewicza 25
    12230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4241350, 4241363, fax. 874 241 351
    REGON: 79067149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie w 2017 roku kredytu długoterminowego w kwocie 945 940,00 zł na finansowanie planowanego deficytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 945 940,00 zł (słownie złotych: dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści 00/100) na finansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją poniższych zadań: 1. Modernizacja drogi gminnej Szkody - Radysy poprzez wymianę nawierzchni drogi, 2. Modernizacja drogi gminnej w Konopkach poprzez wymianę nawierzchni drogi, 3. Modernizacja drogi gminnej ulica Zielona w Drygałach poprzez wymianę nawierzchni drogi, 4. Modernizacja drogi gminnej w Orłowie poprzez wymianę nawierzchni drogi, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo (jedna transza) w okresie od 21 listopada 2017 r. do 24 listopada 2017 r. (maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych - wymóg Zamawiającego stanowi kryterium pozacenowe) po podpisaniu umowy i złożonej dyspozycji. 3. Kredyt będzie wykorzystywany do dnia 24 listopada 2017 roku. 4. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo. 5. Termin spłaty rat kredytu od 31 marca 2023 roku do 30 czerwca 2025 roku w ratach kwartalnych płatnych na koniec kwartału w kwotach: a) od 31.03.2023 r. do 31.03.2025 r. – 100 000,00 zł /kwartalnie b) 30.06.2025 r. – 45 940,00 zł/ kwartalnie. 6. Termin opłaty za wypożyczenie od dnia uruchomienia kredytu w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 7. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę odsetek i innych dodatkowych opłat i prowizji bankowych przy rozpatrzeniu, udzieleniu kredytu oraz w czasie trwania umowy z wyjątkiem opłaty za wypożyczenie. 8. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat i prowizji bankowych. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 11. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 12. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracja wystawcy weksla in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji). 13. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego przewidziane ustawą Prawo bankowe (Dz. U. z 2016, poz. 1988 ze zm.) lub inny dokument równoważny uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tych zasobów, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. Zobowiązanie winno zawierać:  nazwę podmiotu udostępniającego,  nazwę podmiotu przyjmującego,  okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie,  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt),  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział – podwykonawstwo, oddelegowanie osób),  charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę),  zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług). 2 Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – (załącznik nr 3 do SIWZ) c) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego przewidziane ustawą Prawo bankowe (Dz. U. z 2016, poz. 1988 ze zm.) lub inny dokument równoważny uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia, Prognozowany harmonogram spłaty kredytu wraz z opłatą za wypożyczenie oraz Oświadczenie/ zaświadczenie o posiadaniu współczynnika wypłacalności wg stanu na dzień 31 grudnia 2016 r. zgodny z zapisem art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 cze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach