Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Powiat Parczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Warszawska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3551470 , fax. 083 3550673
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Parczewski
    ul. Warszawska 24 24
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3551470, fax. 083 3550673
    REGON: 03023736800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spparczew.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1.635.252 zł (słownie złotych: jeden milion sześćset trzydzieści pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt dwa) przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów, z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Spłata kredytu będzie następowała w latach 2016-21 z dochodów własnych Powiatu, z możliwością wydłużenia okresu spłaty. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia 1) Kwota kredytu 1.635.252 zł 2) Do wyliczenia należy przyjmując uruchomienie kredytu w 3 transzach a) I transza do 30.09.2013 r. 500.000,00 zł. b) II transza do 31.10.2013 r. 500.000,00 zł c) III transza do 30.12.2013 r. 635.252,00 zł Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjmować uruchomienie każdej z transz w ostatnim dniu kalendarzowym danego miesiąca. 3) Spłaty kredytu będą następowały w polskich złotych miesięcznie, do końca każdego miesiąca, z karencją spłaty do 31.01.2016 r. włącznie. Spłata pierwszej raty w styczniu 2016 r. a ostatniej w grudniu 2021 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania o tych czynności dodatkowych opłat przez bank. 4) Spłaty rat w poszczególnych latach: a) 2016 rok 150.000 zł /12 rat po 12.500,00 zł b) 2017 rok 150.000 zł /12 rat po 12.500,00 zł c) 2018 rok 333.804 zł /12 rat po 27.817,00 zł d) 2019 rok 333.804 zł/ 12 rat po 27.817,00 zł e) 2020 rok 333.804 zł /12 rat po 27.817,00 zł f) 2021 rok 333.840 zł /11 rat po 27.817zł i 1 rata 27.853 zł 5) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca każdego miesiąca począwszy od 31.01.2015 r. 6) W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej spłacie. 7) Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowana kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 2,64 % (z dnia 19.07.2013 r.) powiększoną o marżę proponowana przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone. 8) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 9) Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni w danym występującym w danym roku. 10) Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowana, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego . W przypadku gdyby stawkę należało przyjmować z dnia w którym nie ma notowań , notowania należy przyjąć, z najbliższego dnia poprzedzającego , w którym notowania są podawane. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu stanowić będą oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego okresu miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o WIBOR 1M powiększony o marżę określoną ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 11) Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystania kredytu w 2013 r. bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznany. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. 12) Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2013 r. (do 30.11.2013 r.) na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w dyspozycjach. 13) Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 14) O wysokości należnych odsetek bank powiadomi Zamawiającego na dwa dni przed dniem spłaty odsetce za dany okres . 15) Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowana poprzez zmniejszenie lub zwiększenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku. 3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 66113000 - 5: Usługi udzielania kredytów 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spparczew.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach