Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł zaplanowanego w budżecie Gminy Kluczbork na 2018 rok”. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu długoterminowego kredytu komercyjnego w walucie polskiej w kwocie 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złoty i 00/100) 2. Okres kredytowania: a) Termin wypłaty kredytu w jednej transzy: - dnia 03 kwietnia 2018 r. – 4.000.000,00 zł Uwaga: termin i kwota może ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. b) Spłata kredytu I rata do dnia 31 marca 2021 w kwocie 125 000,00 zł, II rata do dnia 30 czerwca 2021 w kwocie 125 000,00 zł, III rata do dnia 30 września 2021 w kwocie 125 000,00 zł, IV rata do dnia 31 grudnia 2021 w kwocie 125 000,00 zł, V rata do dnia 31 marca 2022 w kwocie 125 000,00 zł, VI rata do dnia 30 czerwca 2022 w kwocie 125 000,00 zł, VII rata do dnia 30 września 2022 w kwocie 125 000,00 zł, VIII rata do dnia 31 grudnia 2022 w kwocie 125 000,00 zł, IX rata do dnia 31 marca 2023 w kwocie 250 000,00 zł, X rata do dnia 30 czerwca 2023 w kwocie 250 000,00 zł, XI rata do dnia 30 września 2023 w kwocie 250 000,00 zł, XII rata do dnia 31 grudnia 2023 w kwocie 250 000,00 zł, XIII rata do dnia 31 marca 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XIV rata do dnia 30 czerwca 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XV rata do dnia 30 września 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XVI rata do dnia 31 grudnia 2024 w kwocie 250 000,00 zł, XVII rata do dnia 31 marca 2025 w kwocie 250 000,00 zł, XVIII rata do dnia 30 czerwca 2025 w kwocie 250 000,00 zł, XIX rata do dnia 30 września 2025 w kwocie 250 000,00 zł, XX rata do dnia 31 grudnia 2025 w kwocie 250 000,00 zł. Uwaga: terminy i kwoty mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie następujących stawek: - stopy procentowej WIBOR 1 M na dzień 31.01.2018 r. - marży banku - prowizji przygotowawczej nie większej niż 12.000,00 zł. 4. Odsetki naliczane i spłacane od kredytu comiesięcznie, nie później niż 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Odsetki od kredytu nie większe niż WIBOR 1 m + marża. Odsetki naliczane począwszy od 03.04.2018 r. 5. Forma zabezpieczenia kredytu – własny weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową podpisaną miedzy innymi przez skarbnika. 6. Ilość transz wypłaty kredytu: 1 transza Uwagi: termin i kwota może ulec zmianie w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z póź. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach