Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg
- Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 343 575 100 , fax. 034 3575100 w. 30
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
Plac Wolności 1
46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
tel. 343 575 100, fax. 034 3575100 w. 30
REGON: 15139863000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dobrodzien.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej kwoty 1 888 000,00 zł. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.: - część nr 1 zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu I do kwoty 840.000,00 zł”, - część nr 2 zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu II do kwoty 328.000,00 zł”, - część nr 3 zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu III do kwoty 720.000,00 zł”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm. ), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe lub inny dokument z którego wynika takie zezwolenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ. 2) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 2 ROZDZIAŁU XIV SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie zgodnie z wyborem Wykonawcy należy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby albo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(-y) uprawnione do jego udzielenia reprezentującą podmiot udostępniający zasoby, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP). 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(ów) ubiegającego(cych) się o udzielenie zamówienia publicznego, do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz w przypadku wybranej przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) to należy zgodnie z wyborem Wykonawcy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł
Dodano: 2024-03-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-30 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-04 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych 00/100)”
Dodano: 2023-09-04 - Zaciągnięcie w roku 2023 kredytu długoterminowego do kwoty 2.053.181,00
Dodano: 2023-07-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych
Dodano: 2023-07-13 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2021-01-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 750.000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Nyskiego na 2020 rok.
Dodano: 2020-11-12 - Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.640.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2020r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Dodano: - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 8.270.420zł
Dodano: 2020-07-14