Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Prowod Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 691 181 , fax. 774 691 184
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prowod Sp. z o.o.
    Rynek 4
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 774 691 181, fax. 774 691 184
    REGON: 530944564
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Prowod Sp. z o. o. 2400 sztuk fabrycznie nowych pojemników o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania włącznie z rozładunkiem dostawy polegającym na wyładowaniu pojemników z pojazdu dostawczego i postawieniu ich obok pojazdu. Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem pojemników na odpady komunalne do siedziby Zamawiającego (Prowod Sp. z o. o., ul. Rynek 4, 46-082 Kup). 2. Pojemniki stanowiące przedmiot zamówienia muszą cechować się następującymi właściwościami: 1) muszą posiadać pojemność 120 l, 2) muszą być fabrycznie nowe, 3) muszą być w kolorze zielonym, 4) muszą być wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PEHD) z nowego granulatu, 5) muszą posiadać standardową pokrywę (bez otworu wrzutowego w pokrywie) z uchwytami ułatwiającymi jej podnoszenie, 6) muszą być przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki - rozładunek grzebieniowy, 7) muszą być odporne na działanie czynników atmosferycznych (wysokie i niskie temperatury, mróz, deszcz), środki chemiczne, promieniowania UV, 8) muszą być odporne na uderzenia mechaniczne, 9) muszą być wyposażone w dwa koła jezdne wykonane z litej gumy umożliwiające sprawne i ciche przemieszczanie pojemnika, 10) części metalowe muszą być odporne na korozję, 11) muszą być fabrycznie wyposażone w gniazdo na chip lokalizacyjny, 12) materiał, z którego są wykonane pojemniki musi się nadawać do recyklingu, 13) muszą posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę, potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami norm EN 840 oraz RAL-GZ 951/1, 14) muszą posiadać atest PZH, 15) muszą posiadać deklarację zgodności CE, 16) być oznaczone napisem "SZKŁO" - napisy na pojemnikach, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 29.12.2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017, poz. 19) muszą być wykonane w wielkości i kolorze umożliwiającym szybką identyfikację przeznaczenia pojemnika do segregacji odpadów. 17) napisy muszą być naniesione w sposób trwały tak, aby niemożliwe było ich zmycie lub usunięcie pod wpływem działania czynników atmosferycznych (wymagane naniesienie napisów metodą termo nadruku). 4. Miejsce realizacji zamówienia: Prowod Sp. z o. o., ul. Rynek 4, 46-082 Kup. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia może odbyć się partiami lub się jednorazowo. 6. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości, liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dostawy przedmiotu zamówienia, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu. Dokładny okres gwarancji należy określić w Formularzu oferty. Uznaje się, że jeżeli Wykonawca nie określi w Formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie okres gwarancji na 12 miesięcy. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, wpłaca się je na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ o/Opole o numerze: 65 2030 0045 1110 0000 0043 3010, z podaniem tytułu: Wadium dla postępowania: „Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych", nr sprawy ZP/PROW/3/2018. 9.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 9.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Prowod Sp. z o. o.) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Prowod Sp. z o. o., żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Prowod Sp. z o. o., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Prowod Sp. z o. o. z żądaniem zapłaty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego https://prowod.pl informacji z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa oddzielnie każdy z tych wykonawców; 2. Formularz cenowy; 3. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej); 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5. Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze. 6. Stosowne pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach