Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.130.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu w 2018 r.

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14405 Wilczęta, Wilczęta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 496 504 , fax. 552 496 503
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84
    14405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 496 504, fax. 552 496 503
    REGON: 54375200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.130.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 1.130.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu w 2018 roku. 1. Przewidywany termin udostępnienia kredytu: jednorazowo niezwłocznie po podpisaniu umowy. 2. Okres karencji w spłacie kredytu: 12 miesięcy (do 05.05.2019 r.) 3. Okres spłaty kredytu: do 31.10.2027 roku 4. Spłaty rat kapitałowych przewiduje się następująco: 1. 05.05.2019 – 3000,00 zł 2. 31.10.2019 – 3000,00 zł 3. 30.04.2020 – 4000,00 zł 4. 31.10.2020 – 4000,00 zł 5. 30.04.2021 – 44000,00 zł 6. 31.10.2021 – 44000,00 zł 7. 30.04.2022 – 66000,00 zł8. 31.10.2022 – 66000,00 zł 9. 30.04.2023 – 96000,00 zł 10. 31.10.2023 – 96000,00 zł 11. 30.04.2024 – 128500,00 zł 12. 31.10.2024 – 128500,00 zł 13. 30.04.2025 – 80000,00 zł 14. 31.10.2025 – 80000,00 zł 15. 30.04.2026 – 80000,00 zł 16. 31.10.2026 – 80000,00 zł 17. 30.04.2027 – 63500,00 zł 18. 31.10.2027 – 63500,00 zł 5. Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych opłat, po zawiadomieniu Banku o planowanej przedterminowej spłacie z pięciodniowym wyprzedzeniem. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu. 7. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blaco wraz z deklaracją wekslową. 8. Spłata odsetek nastąpi po uruchomieniu kredytu bez karencji. Odsetki naliczane będą miesięcznie, płatne w ostatnim dniu roboczym miesiąca na wskazane konto Wykonawcy. 9. Rodzaj oprocentowania kredytu – zmienna stopa procentowa WIBOR 1M + marża Banku, która będzie stała w okresie kredytowania. Oprocentowanie kredytu będzie liczone jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty. 10. Kredyt nie będzie obciążony przez Bank innymi dodatkowymi opłatami niż marża, oprocentowanie oraz jednorazowa prowizja z tytułu udzielenia kredytu płatna w dniu uruchomienia kredytu. 11. Dopuszcza się możliwość przesuwania rat kredytu na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż na pięć dni przed terminem płatności raty kredytu. 12. Zamawiający nie posiada zaległości w ZUS i US. 13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracji weksla in blanco). 14. Zamawiający nie korzysta z leasingu oraz emisji papierów dłużnych. 15. Zamawiający nie korzysta z emisji papierów wartościowych. 16. Zamawiający nie udzielał gwarancji i poręczeń. 17. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno – prywatnym. 18. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem czynności związanych z obsługą administracyjno – księgową przedmiotu zamówienia (stanowisko związane z obsługą kredytu). Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: - żądać od Wykonawcy przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/ czynności, - żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących w/w czynności, - przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, - wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), - wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922). Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi przedłożyć Zamawiającemu dokument, oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne: - 500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, - 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie w wyznaczonym terminie dokumentu potwierdzającego zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach