Przetargi.pl
Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów Część 1-4

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96100 Skierniewice, Mokra Prawa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 333 808 , fax. 468 334 668
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o.
    Mokra Prawa 30
    96100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468 333 808, fax. 468 334 668
    REGON: 75005115200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów Część 1-4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Transport, zbieranie i przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów część 1-4: Część 1: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów: 1. niebezpiecznych: 13 02 08, 15 01 10, 15 02 02, 16 01 07, 16 02 13, 16 05 06, 16 05 07, 2. innych niż niebezpieczne: 08 01 12, 15 02 03, 16 01 03, 16 80 01, 17 04 11, 17 09 04; Część 2 Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 19 08 02 (zawartość piaskowników); Część 3 Przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny kod: 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe); Część 4 Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadu innego niż niebezpieczny o kodzie: 19 08 99 (inne niewymienione odpady). 2. Zamawiający (dla cz. 1-4) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia: - załadunek i rozładunek odpadów, transport. Opis sposobu udokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, zawarty jest we wzorze umowy, który stanowi: załącznik nr 7a (Cz. 1) i/lub załącznik nr 7b (Cz. 2) i/lub załącznik nr 7c (Cz. 3) i/lub załącznik nr 7d (Cz. 4) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1. dla Cz. 1 przedmiotu zamówienia: 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście 00/100), 1.2. dla Cz. 2 przedmiotu zamówienia: 7 000,00 PLN, (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100), 1.3. dla Cz. 3 przedmiotu zamówienia: 13 000,00 PLN, (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100), 1.4. dla Cz. 4 przedmiotu zamówienia: 3 000,00PLN, (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na jeden z poniższych rachunków bankowych Zamawiającego: PEKAO S.A I O/ w Skierniewicach, nr konta: 42 1240 3321 1111 0000 2854 0540 lub Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, nr konta: 27 9297 0005 0175 0745 2010 0001, z dopiskiem na przelewie: Wadium na: Transport, zbieranie, przetwarzanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów cz. 1 i/lub cz. 2 i/lub cz. 3 i/lub cz. 4 * - nr sprawy: 04/ZP/2018 (* należy podać numer części) 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy składać jako kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. 8. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w szczególności następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer sprawy zamówienia nadany przez Zamawiającego, c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d) kwotę gwarancji/poręczenia, e) termin ważności gwarancji/poręczenia, f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu co najmniej jednej z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, g) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Dodatkowo zaleca się, aby z treści gwarancji/poręczenia wynikało, że: a) gwarancja/poręczenie jest wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Dla Cz. 1,2,4: 1.1) W myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.) Wykonawca posiada: 1.1.1) wpis do rejestru w myśl art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy o odpadach (transport odpadów) lub zezwolenie na transport odpadów na podstawie przepisów dotychczasowych, do czasu utworzenia w/w rejestru (art. 233 p. 2 ustawy o odpadach), 1.1.2) zezwolenie na zbieranie odpadów, lub alternatywnie: 1.1.3) zezwolenie na odzysk odpadów, chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia, lub: 1.1.4) zezwolenie na składowanie odpadów (jeśli jest prawnie wymagane) lub: 1.1.5) koncesję w myśl art. 27 ust. 2 pkt 2 w/w ustawy i jednocześnie 1.1.6) wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. a w/w ustawy lub zezwolenie na transport odpadów na podstawie przepisów dotychczasowych, do czasu utworzenia w/w rejestru (art. 233 p. 2 ustawy o odpadach). Uwaga! Wykonawca zamówienia: - któremu właściwy organ wydając zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (odzysku lub unieszkodliwiania odpadów) nie uwzględnił dodatkowo wymagań przewidzianych dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,- posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, musi posiadać wpis do w/w rejestru uprawniający do działalności w zakresie transportu odpadów lub zezwolenie na transport odpadów na podstawie przepisów dotychczasowych, do czasu utworzenia w/w rejestru (art. 233 p. 2 ustawy o odpadach). 1.2) Dopuszcza się, by zgodnie z art. 232 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zlecił obowiązek gospodarowania odpadami podmiotom posiadającym decyzje, o których mowa w art. 232 ust. 1-3 ustawy o odpadach, co powoduje przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na tego posiadacza. Dla Cz. 3: 1.1) W myśl art. 27 ust. 4 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21) Zamawiający przekaże odpad Wykonawcy, który posiada: 1. zezwolenie na odzysk odpadów inny niż wymieniony w art. 96. ust. 1 ustawy o odpadach, w procesie R1, R3, R13, lub 2. zezwolenie na odzysk odpadów, wymieniony w art. 96. ust. 1 pkt 4 lub 5 (oprócz stosowania osadów ściekowych do celów rekultywacji gruntów na cele rolne), w/w ustawy o odpadach, zgodnie z art. 96. ust. 2 w/w ustawy. Uwaga! dotyczy Wykonawców deklarujących odzysk określony w pkt. 2 Zgodnie z art. 20 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 21) nie dopuszcza się stosowania komunalnych osadów ściekowych, kod: 19 08 05, rozumianego jako rozprowadzanie odpadu po powierzchni ziemi lub wprowadzanie go do gleby (pkt 2 części 3 zamówienia) poza obszarem województwa łódzkiego za wyjątkiem, gdy odległość od miejsca wytworzenia odpadu do miejsca stosowania położonego na obszarze innego województwa jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania, położonego na obszarze tego samego województwa, tj. województwa łódzkiego - art. 20 ust. 5 w/w ustawy o odpadach. 3. zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów poprzez przekształcenie termiczne na lądzie w procesie D10. Dopuszczalne przez Zamawiającego sposoby gospodarowania odpadem przez Wykonawcę Zamawiający określił w tabeli w załączniku nr 9 do SIWZ. Zezwolenia, jakimi dysponuje Wykonawca, będą stanowić integralną część umowy. W załączniku nr 9 do SIWZ Wykonawca określi deklarowany sposób zagospodarowania odpadu poszczególnymi metodami odzysku i unieszkodliwienia z podaniem daty i numeru (znaku) zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 5.Składana oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego: Dla Cz. 1 – załącznik nr 1a, Dla Cz. 2 – załącznik nr 1b, Dla Cz. 3 – załącznik nr 1c, Dla Cz. 4 – załącznik nr 1d, do SIWZ. 2) Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego: Dla Cz. 1 – załącznik nr 2a, Dla Cz. 2 – załącznik nr 2b, Dla Cz. 3 – załącznik nr 2c, Dla Cz. 4 – załącznik nr 2d, do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada stosowne zezwolenia i dokumenty na gospodarowanie odpadami sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (dotyczy: Cz. 1,2,4). Niezłożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą Wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty. 4) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1, 2 i 4 SIWZ, 5) Oświadczenie o ilości osadów przeznaczonych przez Wykonawcę do zagospodarowania zgodnie z posiadaną decyzją sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy: Cz. 3). Niezłożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą Wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty. 6) Oświadczenie Wykonawcy o sposobie gospodarowania poszczególnymi odpadami sporządzone według wzoru stanowiącego: Dla Cz. 1 – załącznik nr 10a, Dla Cz. 2 – załącznik nr 10b, Dla Cz. 4 – załącznik nr 10c do SIWZ. Niezłożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą Wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty. 7) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. V pkt 4 ppkt 1) SIWZ – jeżeli dotyczy, 8) stosowne pełnomocnictwo (a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo ewidencji; 9) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 10) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach