Przetargi.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów”

Gmina Aleksandrów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-337 Aleksandrów, Aleksandrów 39B
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów
    Aleksandrów 39B
    26-337 Aleksandrów, woj. łódzkie
    REGON: 590648072
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Aleksandrów oraz od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Aleksandrów, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, a także odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę, zwanego dalej PSZOK.Zamawiający wymaga aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wyposażył posiadaczy nieruchomości w pojemniki/worki na odpady komunalne o pojemnościach i właściwościach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów. Zamawiający wymaga aby nieruchomości były wyposażone w pojemniki na zbiórkę odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych). Do zbiórki prowadzonej w sposób selektywny nieruchomości mogą być wyposażane w pojemniki lub worki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Aleksandrów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystościi porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2024 r poz. 399) a kody wskazane w rejestrze spełniają wymogi stawiane przez Zamawiającego.b ) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r poz. 1587 z późn. zm.), w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów;Zamawiający informuje, że będzie akceptował potwierdzenie wpisu do BDO w części dotyczącej transportu odpadów.c) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023 r. poz. 1587 z późn.zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie dotyczącym zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2022 poz. 1622 z późn.zm.)3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ).4. Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) będzie dysponował na czas realizacji zadania:- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;- pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;- pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów;- konstrukcja pojazdów będzie zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostawaniem się odpadów na zewnątrz, rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;- pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;- pojazdy muszą spełniać wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.b) będzie dysponował na czas realizacji zadania bazą magazynowo – transportową:- usytuowaną w gminie Aleksandrów, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy,- usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny,- wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,- wyposażaną w miejsce i urządzenia do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych przed ich transportem do miejsc przetwarzania,- wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,- wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,- wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,- na terenie, której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów – o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach