Przetargi.pl
Dostawy wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym” Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18410000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach