Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Orneta - Lecznica przy ul. Wodnej 1 - Część 1: Branża budowlana i Część 2: Branża sanitarna

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
    REGON: 52649800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Orneta - Lecznica przy ul. Wodnej 1 - Część 1: Branża budowlana i Część 2: Branża sanitarna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Orneta - Lecznica przy ul. Wodnej 1 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Część 1: Branża budowlana wg Projektu budowlano – wykonawczego i Aneksu do projektu którego przedmiotem opracowania jest termomodernizacja budynku Lecznicy w Ornecie Zakres rzeczowy w Części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: Zadanie 1. Roboty związane z termomodernizacją budynku a) docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej wraz z robotami towarzyszącymi b) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, wraz z wykonaniem tynków cienkowarstwowych wraz z kolorystyką, wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rur spustowych oraz rynien c) wymianę luksferów oraz starych okien drewnianych (pozostałych do wymiany) na nowe PCV z montażem nawiewników higrosterowanych, d) wymianę starych drzwi wejściowych zewnętrznych (pozostałych do wymiany) na nowe aluminiowe Zadanie 2. Inne roboty nie związane z termomodernizacją budynku a) remont kominów i elementów wyposażenia dachu b) remont wejść do budynku i roboty zewnętrzne c) wykonanie instalacji odgromowej d) remont pokrycia papowego na dachu budynku 2) Część 2: Branża sanitarna wg Projektu budowlano – wykonawczego którego przedmiotem opracowania jest 1. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 2. Wymiana instalacji c.w.u / cyrkulacji w budynku Lecznicy Zakres rzeczowy w Części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności a) wymianę przewodów rozprowadzających instalację c.w.u. w piwnicy budynku na nowe izolowane, b) płukanie instalacji c.o., wymianę przewodów instalacji c.o. na nowe (z dodatkową izolacją termiczną w piwnicy), wymianę grzejników na nowe z zaworami termostatycznymi przygrzejnikowymi, montaż odpowietrzników na pionach oraz regulację instalacji. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1: Branża budowlana Część 2: Branża sanitarna 2)Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową na dowolną liczbę wybranych przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia tj na Część 1 i/lub Część 2. 3)Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” Rozdziału III SIWZ a w szczególności w : 1) Dokumentacji projektowej obejmującej: a)Dla Części 1. Branża budowlana a. Projekt budowlano – wykonawczy Branża Architektura (opis techniczny + rysunki) b. Aneks do Projektu budowlano – wykonawczego Branża Architektura (aneks opis techniczny + rysunki zamienne) b)Dla Części 2. Branża sanitarna a. Projekt budowlano – wykonawczy Branża Sanitarna c)Audyt energetyczny budynku – dotyczy Części 1 i Części 2 d)Ekspertyza ornitologiczno – chiropterologiczna – dotyczy Części 1 e)Efekt ekologiczny – dotyczy Części 1 i Części 2 stanowiącej załącznik nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ 2)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – dotyczy Części 1 i Części 2 b) SST 2.8 zamienna – dotyczy Część 1 c) Parametry równoważności – dotyczy Części 2 stanowiącej załącznik nr 2 do SOPZ Rozdziału III SIWZ 3) Przedmiaru robót a) Przedmiar robót- Branża budowlana (Zadanie 1 i Zadanie 2) – dotyczy Części 1 b) Przedmiar robót- Branża sanitarna – dotyczy Części 2 stanowiącego załącznik nr 3 do SOPZ Rozdziału III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ 6) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp 7)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 11 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach