Przetargi.pl
"Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Kościuszki 111
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    ul. Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 170747968
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ oraz pozwolenia na budowę- Decyzja nr 169/ 2011 z dnia 3 października 2011 r., stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ, w tym również:1) Wykonanie projektu wykonawczego i wprowadzenie zmian istotnych do pozwolenia na budowę, jeżeli takie powstaną. Zakup mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy. 2) Demontaż płyt betonowych z ul. Sportowej, ul. Maratońskiej i ul. Piłkarskiej, protokolarne ich przekazanie Zamawiającego oraz przewóz na miejsce wskazane przez Zamawiającego.3) Wykonanie prac pomiarowych/ geodezyjne wytyczenie terenu, prace przygotowawcze i roboty ziemne, wycinka drzew na podstawie uzyskanej decyzji.2. Warunki realizacji zamówienia szczegółowo zawarte zostały we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.3. Zamawiający stosownie do treści art. 131 ust. 2 ustawy Pzp żąda odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej, o której mowa powyżej.4. Wykonawcy zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w ww. wizji poprzez platformę zakupową https://braniewo.ezamawiajacy.pl/ za pomocą formularza do komunikacji, w terminie nie później niż do 17.04.2024 r., do godz. 15.00. 5. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 18.04.2024 r. od godz. 10.00- 12.00 przy ul. Sportowej w Braniewie. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany godziny odbycia wizji lokalnej.6. Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania. Terminy zadawania pytań i udzielanych odpowiedzi reguluje art. 284 ustawy Pzp. 7. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony dokument potwierdzający odbycie obligatoryjnej wizji lokalnej przez Wykonawców. 8. Zamawiający informuje, iż zaliczy wcześniejszy udział Wykonawców w wizji lokalnej przeprowadzonej w dniu 22.02.2024 r., w ramach unieważnionego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 50 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 .2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu wniesienia (tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony Gwaranta) należy złożyć w formie elektronicznej wraz z ofertą. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.5. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę w celu spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w dokumenty.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) spełnienie warunku należy potwierdzić wykazaniem min. dwóch robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w n/w wykazie min. dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda.- wykaz wykonanych robót należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZb) Wykonawca musi dysponować jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta branży drogowej, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert- w tym jako projektant wykonała co najmniej 2 projekty budowlane dotyczące branży drogowej w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy dróg- wykaz osób zał. nr 6 do SWZ + kopia uprawnień i dokumenty zaświadczające spełnianie warunków jw.c) Wykonawca musi dysponować jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego - wykaz osób zał. nr 6 do SWZ + kopia uprawnień i dokumenty zaświadczające spełnianie warunków jw.Dopuszcza się łączenie w/w funkcji przez jedną osobę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach