Przetargi.pl
Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
    Gen. Władysława Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
    REGON: 51020760500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: 2.1. Zestaw nr 1 – Pieczywo w ilości 39 020 kg 2.2. Zestaw nr 2 – Wyroby cukiernicze w ilości 5 700 kg 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b do SIWZ. 4. Dla Zestawu I: 4.1. Dostawy będą realizowane codziennie, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do soboty w terminach, asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych przekazywanych przez Zamawiającego. Dostawy na niedziele i święta będą realizowane w dniu poprzedzającym. 4.2. Dostawy będą realizowane codziennie, w godzinach od 4.00 do 5.00, od 10.00 do 11.00, od 14.00 do 15.00. 4.3. Dokładne ilości zamawianych artykułów i terminy dostaw uściślane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę, do godziny 15.00, w dniach od poniedziałku do piątku. 4.4. W przypadku dostarczenia towaru nie spełniającego warunków zamówienia (niezgodności ilościowe, jakościowe), Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie (faksem, pocztą elektroniczną) o stwierdzonych wadach lub brakach. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia i/lub wymiany wadliwego towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, w terminie do 4 godzin od powiadomienia wysłanego przez Zamawiającego telefonicznie lub pisemnie. Po wskazanym terminie Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Zamienna partia podlega odbiorowi jakościowemu i ilościowemu. 4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku do umowy w poz. 1, poza godzinami określonym w pkt. 4.2., w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w nieprzekraczalnym terminie do 8 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie i pocztą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o potwierdzeniu odbioru zamówienia z pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Po wskazanym terminie Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru. 5. Dla Zestawu II: 5.1. Dostawy będą realizowane codziennie, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do soboty w terminach, asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych przekazywanych przez Zamawiającego. Dostawy na niedziele i święta będą realizowane w dniu poprzedzającym. 5.2. Dostawy będą realizowane codziennie w godzinach od 4.00 do 5.00, od 10.00 do 11.00, od 14.00 do 15.00. 5.3. Dokładne ilości zamawianych artykułów i terminy dostaw uściślane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę, do godziny 15.00, w dniach od poniedziałku do piątku. 5.4. W przypadku dostarczenia towaru nie spełniającego warunków zamówienia (niezgodności ilościowe, jakościowe), Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie (faksem, pocztą elektroniczną) o stwierdzonych wadach lub brakach. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia i/lub wymiany wadliwego towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, w terminie do 4 godzin od powiadomienia wysłanego przez Zamawiającego telefonicznie lub pisemnie. Po wskazanym terminie Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Zamienna partia podlega odbiorowi jakościowemu i ilościowemu. 5.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku do umowy w poz. 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17 poza godzinami określonym w pkt. 5.2, w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w nieprzekraczalnym terminie do 2 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie i pocztą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o potwierdzeniu odbioru zamówienia z pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Po wskazanym terminie Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 2.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w danym zestawie przedmiotowego postępowania, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach