Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku nr 14 w formule „zaprojektuj i wykonaj” i remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku nr 14 w formule „zaprojektuj i wykonaj” i remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku nr 14 w formule „zaprojektuj i wykonaj” i remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj” Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku nr 14 w formule „zaprojektuj i wykonaj” W zakresie projektowania : a) Aktualizacja dokumentacji projektowej związanej z termomodernizacją budynku nr 14 finansowanej z NFOŚ z uwzględnieniem wymagań zapisanych w audycie energetycznym obiektu wraz z audytem oświetlenia (załącznik nr 1 i 2 do PFU). Inwestor posiada nieaktualną dokumentacje projektową. W ramach audytu zalecono: • Wymianę starych okien w piwnicy o powierzchni 9,6 m2 na okna PCV pięciokomorowe z wkładką termo; • Ocieplenie stropodachu o powierzchni 987 m2 styropianem o grubości 26 cm; • Ocieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 1315 m2 styropianem o gr.14 cm wraz z wymianą parapetów, wymianą rur spustowych i rewizyjnych oraz udrożnieniem kanalizacji deszczowej wokół budynku, • Wymianę drzwi zewnętrznych o pow. 3,7 m2 oraz drzwi wejściowe o pow. 5,8 m2 na drzwi aluminiowe, ciepłe; • Ocieplenie ścian w gruncie o pow. 332 m2 styropianem o grubości 12 cm; • Wymiana instalacji c.o.; • Wykonanie projekt węzła cieplnego trzyfunkcyjnego wraz z automatyką pogodową dla budynku nr 14 z przeznaczeniem na centralne ogrzewanie, ciepłą wodę oraz funkcję ciepła technologicznego. Obecnie istnieje przyłącze wysokich parametrów. Szczegółowy opis wymagań dotyczących węzłów cieplnych zawarto w pkt. 3.3 PFU. • Montaż grzejników (71szt.) wraz z zaworami termostatycznymi; • Wymiana istniejącej technologii oświetlenia na LED wraz częściową wymianą instalacji elektrycznej. b) W ramach dokumentacji projektowej opracować należy ekspertyzę ornitologiczną, która określi:  czy budynek mieszkalny jest wykorzystywany jako miejsce gniazdowania ptaków lub nietoperzy (gatunki, liczebność),  określi potencjalne miejsca, które mogłyby być zajęte przez ptaki lub nietoperze przed rozpoczęciem prac remontowych dachu,  zminimalizuje ryzyko pokrywania się terminów zasiedlania przez zwierzęta budynku mieszkalnego z pracami remontowymi,  zapewni ptakom zastępcze miejsca lęgowych (budki lęgowe) w ramach rekompensaty tych zniszczonych podczas prac. c) Wykonanie audytu energetycznego ex-post, w tym niezbędne badania i ocena uzyskanych efektów. Przez audyt energetyczny ex-post należy rozumieć raport obejmujący zakresem wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej modernizacji energetycznej budynku, na który składa się: • zestawienie prac, • próba szczelności budynku (przeprowadzona zgodnie z Polską Normą), • badania termowizyjne budynków i instalacji (wraz z raportem z badań w formie raportu termograficznego) wykonane w odpowiednich warunkach, lecz nie później niż w ciągu jednego kwartału od zakończenia robót termomodernizacyjnych. W zakresie wykonania : a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową. Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj” Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót na jej podstawie obejmujących : 1) Wymianę windy towarowo-osobowej na nową wraz z zasilaniem i sterowaniem (winda musi być dostosowana do obowiązujących przepisów i odebrana przez WDT). Należy rozważyć budowę windy towarowo-osobowej w innej lokalizacji z uwagi na rozmiar szachtu windowego; 2) Usunięcie uszkodzeń w elementach konstrukcyjnych stropodachu; 3) Aranżację wyposażenia w pom. nr 6, nr 106, nr 108, nr 112 i nr 114 (planowanego do zakupu wyposażenia meblowego i laboratoryjnego) oraz wskazanie w dokumentacji rozmieszczenia mebli i punktów podłączenia do instalacji sanitarnej i elektrycznej punkt 3.2 PFU); 4) Instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla całego budynku (wraz z czerpnią powietrza oraz wymianą kanałów wentylacyjnych w całym budynku, także w pomieszczeniach laboratoryjnych uprzednio remontowanych) z wykorzystaniem 5-ciu wentylatorów wywiewnych zamontowanych w 2017 r., Kluczową kwestią projektową jest właściwa konfiguracja wentylacji w celu zapewnienia właściwych parametrów powietrza nawiewanego i odpowiedniego ukierunkowania przepływu, ale również prawidłowa regulacja pracy urządzeń w celu zmniejszenia zużycia energii przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa ich użytkowania; 5) Opracowanie wytycznych na wykonanie demontażu kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z usunięciem okładzin z kocy azbestowych zgodnie z ustawą o zagospodarowaniu odpadów – Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz. U. 2018 poz. 1592 z późn. zm.); 6) Dobór właściwego rozwiązania usuwania ścieków z laboratoriów chemicznych (np. separator, odstojnik, zbiornik pośredni na ścieki, neutralizator); 7) Instalację klimatyzacji w pom. 6, 106 i 112 (np. typu split); klimatyzatory umieścić na konstrukcji wsporczej, podestach lub na dachu; 8) Instalacje elektryczne od złącza elektroenergetycznego (wraz ze złączem), zasilającego budynek - do odbiorników, oświetlenie zewnętrzne oraz instalacje niskonapięciowe wraz z przyłączami – wraz z demontażem starej instalacji. Dopuszcza się zachowanie instalacji istniejącej – o ile spełnia ona wymogi aktualnych norm elektrycznych; 9) Instalację odgromową; 10) Wykonanie robót remontowych w pom. nr 6, 106, 108, 112 i 114 na podstawie dokumentacji projektowej polegających na: • Dostosowaniu wentylacji grawitacyjnej do pracy wentylacji mechanicznej w pom. 106, • Wymiana zlewozmywaka dwukomorowego odpornego na substancje chemiczne w pom. 106, • W zakresie branży ogólnobudowlanej obejmujących ( patrz: PF-U; załączniki 1-3):  prace demontażowe,  remont posadzek w zakresie wynikającym z ich stanu technicznego,  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,  wykonanie uzupełnienia tynków, gładzi i malowanie ścian oraz sufitów,  wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych,  wymianie rolet wewnętrznych w oknach na materiałowe, sterowanie ręczne, kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem,  wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją na odległość do 15km; 11) Wykonanie robót remontowych w wybranych pomieszczeniach: sanitariatów męskiego z prysznicem, damskiego z pom. porządkowym na poziomie parteru i dwóch sanitariatów na poziomie I piętra, pokoju wagowego i przygotowawczego na podstawie dokumentacji projektowej, polegających na:  zabezpieczeniu posadzki istniejącej,  oczyszczenie ścian i sufitów,  pomalowaniu ścian i sufitów farbą białą emulsyjną, odświeżeniu lamperii na ścianach na kolor zbliżony do istniejącego; 12) Na korytarzach – poziom parteru – zamontowanie deski, w celu ochrony ściany przed obiciem, w miejscach wskazanych przez Użytkownika; 13) Wykonanie robót remontowych na podstawie dokumentacji projektowej w pomieszczeniu piwnicy, w oparciu o notatkę z dnia 04.02.2019 r. Na etapie projektu należy sprawdzić, które pomieszczenia w piwnicy wymagają drzwi ppoż. Pomiędzy korytarzem a pomieszczeniami jest duża różnica w poziomach posadzek, należy przewidzieć ewentualne wykonanie spadków we wszystkich pomieszczeniach w strefie drzwi (wskazania materiałowe wg PF-U): • W pom. piwnicy: zamurowanie 2 otworów okiennych o wymiarach: 90 x 50 cm oraz 90 x 60 cm z wyprawieniem ściany zewnętrznej, • Remont w pomieszczeniach: korytarz oraz pomieszczenia: nr 015, nr 013, nr 012, nr 011, nr 010, nr 09, nr 08, nr 07, nr 02 (03, 04) obejmujący:  demontaż okładzin ścian i posadzek w pomieszczeniach;  demontaż drzwi z ościeżami w pom. 03 i 04 ( bez montowania nowych drzwi),  wykonanie remontu posadzek, po ocenie stanu technicznego posadzek;  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - oczyszczenie wewnętrznych ścian i sufitów- wszystkie pomieszczenia, - wykonanie uzupełnienia tynków, gładzi i malowanie ścian oraz sufitów,  wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych,  wymiana drzwi wraz z ościeżami oraz ich regulacja, po ocenie na miejscu- wszystkie pomieszczenia,  udrożnienie instalacji wentylacji wraz z wymianą wentylatora w pom. nr 015,  usunięcie zbędnej, nieczynnej rury instalacji wodnej - dotyczy: pom. nr 015,  wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia - dotyczy: pom.nr : 013, 012, 011,010, 09, 08, korytarz,  wymianę instalacji wentylacji - dotyczy: pom.nr: 013, 012, 011, 09, 08,  usunięcie nieczynnej i zbędnej rury gazowej - dotyczy: pom. nr 012, 010,  usunięcie instalacji gazu w pom. korytarza,  wykonanie nowej instalacji wentylacji dotyczy: pom. nr 011,  wymianę i montaż nowych rozdzielni dotyczy: pom. nr 08,  zaprojektowanie odrębnej instalacji nawiewno – wywiewnej, dedykowanej tylko dla tego pomieszczenia- dotyczy pom. 010,  wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją na odległość do 15km. • Na korytarzach – poziom parteru – zamontowanie deski, w celu ochrony ściany przed obiciem, w miejscach wskazanych przez Użytkownika; • Szacht windowy – w trakcie wymiany dźwigu należy oczyścić i pomalować posadzki, ściany i sufit; 14) Wymianę istniejących drzwi do wentylatorni (poddasze) na stalowe, z ościeżnicami, ich klasę p.poż oraz ilość - ustalić po ocenie na miejscu, w miejscu wskazanym przez Użytkownika; 15) Udrożnienie, oczyszczenie, pomalowanie ścian i sufitów czerpni powietrza oraz jej kanału nawiewnego; 16) Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych o wym. 80x120 z materiałami o dofinansowaniu robót termomodernizacyjnych ze środków NFOŚiGW oraz po zakończeniu robót budowlanych tablicy pamiątkowej, o tych samych wymiarach umieszczonej bezpośrednio przy budynku. Opis tablicy w załączniku nr 3 do PFU; 17) Wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych w oparciu o uzgodnione i zaakceptowane projekty budowlano-wykonawcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości Zadanie Nr 1 36 000,00 zł Zadanie Nr 2 50 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 10.05.2019r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a)w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Termomodernizacja budynku nr 14 w formule „zaprojektuj i wykonaj” i remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku nr 14 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w formule „zaprojektuj i wykonaj”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b)w formie innej niż pieniężna dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c)dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna e) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach