Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. Lokalizacja: 1. ul. Modlińska 197; godziny pracy Urzędu: poniedziałek: 10.00 – 18.00, wtorek – piątek: 8.00 – 16.00 2. ul. Milenijna 2 i 2A; godziny pracy Urzędu: poniedziałek – piątek: 8.00 – 16.00 3. ul. Marywilska 44C; lok. 5; godziny pracy: pon. 8.00-12.00, śr. 16.00-20.00, pt. 10.00-14.00; lok. 4 godziny pracy: czwartek 16.00-18.00. Zatrudnienie: Zamawiający wymaga zatrudnienia w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 8 osób, tj: • Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach, której Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany będzie do zatrudnienia 1 osoby na dzienny serwis sprzątający w godzinach pracy Urzędu tj.: pon.-10.00-18.00, wt. - pt. 8.00 – 16.00. Pracownik skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia musi być zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. • Do sprzątania pozostałej powierzchni Wykonawca zatrudni 7 osób na minimum 4 godziny dziennie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub Kodeksu cywilnego (umowy cywilnoprawne). • Osoby skierowane do pracy w zakresie niniejszego zamówienia muszą posiadać, co najmniej roczne (1 rok) doświadczenie w zakresie sprzątania powierzchni biurowej. Na potwierdzenie spełnienia pkt 1-3 Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy – Lista osób biorących udział w realizacji umowy. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany będzie m.in. w ramach realizacji zamówienia do: 1. mycia okien w ilościach i terminach wskazanych w złożonej ofercie, ale nie mniejszej niż cztery razy w trakcie trwania umowy w terminach: maj, październik 2019 oraz maj, październik 2020. Zestawienie powierzchni okien, żaluzji, wertikali i drzwi stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy. Uwaga: częstotliwość mycia okien stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ. 2. prania wykładziny dywanowej o łącznej powierzchni 220 m2 oraz prania tapicerki meblowej na fotelach i krzesłach biurowych w ilości 80 szt. Pranie odbywać się musi metodą ekstrakcyjną z zastosowaniem profesjonalnych środków piorących Pranie wykładziny oraz tapicerki, zlecane będzie etapami w formie pisemnej przez Zamawiającego. 3. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną polisę potwierdzającą jego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wartość całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty Wykonawcy. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oryginał polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, o którym mowa powyżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz wzór umowy (zał. nr 11 do SIWZ) wraz z załącznikami: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do umowy, Zestawienie powierzchni – załącznik nr 2 do umowy, Zestawienie powierzchni okien, żaluzji, wertikali i drzwi - załącznik nr 3 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie dziesięć tysięcy zł.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w CitiBank Nr: 02 1030 1508 0000 0005 5000 3031; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. d) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. 3.4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) aktualny dokument potwierdzający, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. 3.7. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.6. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. 3.8. Wykonawca zagraniczny 1) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 3 i pkt 3.7, a w szczególności z zapisem pkt 3.4 lit. c) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.9. Podwykonawcy 1) W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego poprzez dokonanie odpowiednich zapisów w oświadczeniu. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia (należy wskazać część procentową powierzonej części zamówienia), podać opis tych części, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest ona znana na etapie składania ofert, nazwę firmy lub imię i nazwisko podwykonawcy. Powyższe dotyczy również podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Podmiot udostępniający zasób zobowiązany jest do realizacji usługi, których te zdolności dotyczą zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ (Informacja dot. podwykonawców). 2) Uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach