Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami ogólnobudowlanymi w hali fizycznej w budynku reaktora MARIA zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 16 04 , fax. 22 273 16 53
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
    ul. Andrzeja Sołtana 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 16 04, fax. 22 273 16 53
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami ogólnobudowlanymi w hali fizycznej w budynku reaktora MARIA zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami ogólnobudowlanymi w hali fizycznej w budynku reaktora MARIA zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku (praca dwuetapowa). 2. Zakres robót do wykonania i warunki realizacji dotyczące przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SIWZ i dokumentacja techniczna (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią podstawę do ustalenia ceny ofertowej zamówienia. Przedmiar robót jest tylko orientacyjny. 3. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) Projekt wykonawczy modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie automatyki i instalacji elektrycznych– branża – instalacja sanitarna, b) Projekt budowlano wykonawczy modernizacji instalacji wentylacji w zakresie automatyki i instalacji elektrycznych – branża – instalacje elektryczne, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla Projektu budowlano wykonawczego modernizacji instalacji wentylacji w zakresie automatyki i instalacji elektrycznych, e) Przedmiar robót - modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie automatyki i instalacji elektrycznych budynek biurowo-badawczy – branża – sanitarna, f) Przedmiar robót do projektu budowlano wykonawczego modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie automatyki i instalacji elektrycznych, g) Rzut remontowanych pomieszczeń (załącznik nr 1 do OPZ), h) Wykaz materiałów dostarczanych przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do OPZ), i) Schemat zmiany przejścia wentylacji do budynku R2E (załącznik nr 3 do OPZ) 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace, w tym na roboty budowlane, instalatorskie, dostawy na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. W przypadku gdy do utrzymania gwarancji w oczekiwanym okresie niezbędne jest regularne serwisowanie struktur, urządzeń, instalacji itp. cena tych czynności powinna zawierać się w oferowanej cenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysięcy złotych i 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto nr: PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 w tytule z dopiskiem „Wadium, nr sprawy AZP.270.17.2020” Dla wykonawcy zagranicznego: Nr rachunku 58102011270000190200073015, IBAN PL58102011270000190200073015, SWFT BPKOPLPW, PKO Bank Polski SA, II Regionalne Centrum Korporacyjne w Warszawie ul. Nowogrodzka 35/41, 00-950 Warszawa 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: - w Sekcja III.4.2) – III.4.4) przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: 1) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w Sekcja III.4.1) przedkłada informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach