Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21045 Świdnik, al. Lotników Polskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 745 55 90 , fax. 81 745 55 82
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
    al. Lotników Polskich 2
    21045 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 745 55 90, fax. 81 745 55 82
    REGON: 43102924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://straz.swidnik.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku”. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014--2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 3. Zamówienie dotyczy wykonania termomodernizacji budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku, znajdujących się na działce nr ewidencyjny 146/24, obręb Miasto Świdnik, adres - Aleja Lotników Polskich 2, 21-045 Świdnik, w tym: 1) wykonanie termomodernizacji budynku komendy (część biurowa i część jednostki ratowniczo-gaśniczej), obejmującej m.in.: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych metodą „lekką mokrą” bezspoinową styropianem samogasnącym z tynkiem cienkowarstwowym mineralnym lub innym (na części ścian docieplenie będzie wykonywane na istniejącym dociepleniu), b) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych płytami ze styropianu ekstrudowanego z izolacją przeciwwilgociową, c) wymianę drzwi – 2 szt., d) likwidację drzwi w piwnicy i montaż okna, 2) wykonanie termomodernizacji budynku garażowego wielostanowiskowego, obejmującej m.in.: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych metodą „lekką mokrą” bezspoinową styropianem samogasnącym z tynkiem cienkowarstwowym mineralnym lub innym, b) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych płytami ze styropianu ekstrudowanego z izolacją przeciwwilgociową, c) docieplenie stropodachu garaży, 3) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW, obejmujące m.in.: a) rozbudowę rozdzielnicy głównej, b) wykonanie instalacji zasilającej instalację fotowoltaiczną, c) wykonanie układu pomiarowego „zielonej energii” (licznik, zabezpieczenie przedlicznikowe), d) wykonanie tablicy łączeniowej paneli fotowoltaicznych (połączenie łańcuchów paneli z inwerterem) e) wykonanie szafki przyłączeniowej TGPV, f) montaż paneli fotowoltaicznych na stelażach – 2 obwody po 20 paneli o mocy 250Wp, na dachu budynku komendy, g) montaż inwertera, h) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, przeciwprzepięciowej, 4) wykonanie systemu monitoringu dla zmodernizowanych instalacji grzewczo-chłodniczych oraz elektrycznych, pozwalającego m.in. na: a) monitoring węzła ciepła 1 - monitorowanie temperatury w kotłowni na rozdzielaczu zasilającym instalacje, na powrotach z określonych obiegów oraz na powrocie z kolektora słonecznego, b) monitoring węzła ciepła 2 - monitorowanie temperatury na wejściu i wyjściu z kotła oraz na rozdzielaczach (zasilającym i powrotnym), c) monitoring instalacji elektrycznych, d) monitoring centralnego ogrzewania. 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez „Architekt” Jerzy Wojciech Dykowski, mgr inż. Norbert Gajda oraz INTELIZONE P. Stąchor, P. Puczyk Spółka Jawna, stanowiącą załącznik do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) audyt energetyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 63 8689 0007 6001 4067 2000 0040 - Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, Oddział w Świdniku. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg termomodernizacja budynków PSP Świdnik. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku”, nie otwierać przed 5 marca 2018 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Komendy, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 5 marca 2018 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 5 marca 2018 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach