Przetargi.pl
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych

Toruńskie Centrum Usług Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Marii Konopnickiej 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 611 89 44
  • Data zamieszczenia: 2024-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
    Marii Konopnickiej 13
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 611 89 44
    REGON: 520850227
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu przy ulicy Watzenrodego 15 prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych.Miejsce zapewnienia usługi cateringowej - Dzienny Dom Pobytu przy ul. Watzenrodego 15 w Toruniu – średnio 30 uczestników,Ilość posiłków: a) Śniadania - średnio 30 posiłków dziennie x średnio 230 dni roboczych w 2024 roku = 6 900 zestawów śniadaniowych,b) Obiady – średnio 30 posiłków dziennie – średnio 230 dni roboczych w 2024 roku = 6 900 zestawów obiadowychUsługa obejmuje przygotowanie, przyrządzanie i dostarczanie posiłków w stanie gotowym do spożycia w formie śniadań i obiadów (zupa i drugie danie)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to zodrębnych przepisówZamawiający żąda potwierdzenia posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia stwierdzone aktualną decyzją terenowo podległego Państwowego Inspektora Sanitarnego dot. zakładu przygotowującego posiłki, o której mowa w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.) potwierdzające, że: Wykonawca może produkować i obracać żywnością czyli wykonywać i dostarczać posiłki na zewnątrz. Decyzja musi dotyczyć prowadzenia żywienia zbiorowego i realizacji usługi w systemie cateringowym.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę cateringową o wartości co najmniej 80 000 złotych brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach