Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY KONDRATOWICE W OKRESIE OD 01.07.2018r. DO 31.12.2018r.

Gmina Kondratowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57150 Prusy, Kondratowice, ul. Nowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 927 681 , fax. 713 926 021
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kondratowice
    Kondratowice, ul. Nowa 1
    57150 Prusy, woj. dolnośląskie
    tel. 713 927 681, fax. 713 926 021
    REGON: 93193494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY KONDRATOWICE W OKRESIE OD 01.07.2018r. DO 31.12.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Kondratowice od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w terminie od 1 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kondratowice oraz ich transport - od wszystkich mieszkańców oraz z obiektów niezamieszkałych - w okresie zamówienia od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r. oraz przekazanie odebranych odpadów do zagospodarowania 2) organizację i prowadzenie na terenie gminy Kondratowice - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz wywóz i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych w PSZOK-u. Powierzchnia gminy wynosi 98,14 km2. Gminę Kondratowice zamieszkuje obecnie 4404 mieszkańców oraz funkcjonuje ok. 100 podmiotów gospodarczych. Na terenie gminy Kondratowice zlokalizowanych jest: - ok. 1268 gospodarstw domowych - ok. 100 nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej - pojemników: KP 7 – 8 szt., 1100 l – 19 szt., 120 l – 1276 szt. oraz 240 l – 1008 szt. – do obsługi podmiotów gospodarczych i innych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie 10 9588 0004 0000 1111 2000 0030 - w tytule przelewu proszę wpisać: „wadium przetargowe – świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów 2018”. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 18.06.2018 r. do godz. 10.00. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedłoży:koncesję, zezwolenie, licencję lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 4 b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - zgodnie z zał. nr 5 c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - zgodnie z zał. nr 6 * w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z nich. Z dokumentów musi wynikać w jakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. d) przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wykaz ten powinien zawierać sprzęt wymieniony w tabeli wskazanej w SIWZ e) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 3 f) wykaz usług powierzonych podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 7 g) dowód wniesienia wadium h) dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych h) dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach