Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4
58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
REGON: 89004744600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdrowie.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego będących na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 36 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 – Sprzęt ratujący życie - Inkubatory Pakiet nr 2 – Sprzęt nadzorująco – monitorujący - Kardiomonitory Pakiet nr 3 – Aparatura pomocnicza – Pompy infuzyjne Pakiet nr 4 – Aparatura pomocnicza – Fototerapia Pakiet nr 5 – Sprzęt myjąco – dyzynfekujący - Myjnie Pakiet nr 6 – Aparatura specjalistyczna - Detektor promieniowania Gammakamera Pakiet nr 7 – Aparatura specjalistyczna - Ultrasonografy Pakiet nr 8 – Aparatura specjalistyczna - Ultrasonografy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr: 1 – 400,00 zł, dla pakietu nr: 2 – 100,00 zł, dla pakietu nr: 3 – 300,00 zł, dla pakietu nr: 4 – 100,00 zł, dla pakietu nr: 5 – 2 000,00 zł, dla pakietu nr: 6 – 50,00 zł, dla pakietu nr: 7 – 5 000,00 zł.. dla pakietu nr: 8 – 1 700,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Na potwierdzeniu wniesienia wadium należy wyszczególnić pakiety oraz kwoty wadium w pakietach na które składana jest oferta. Podać należy również kwotę końcową (za wszystkie pakiety) po podliczeniu kwot jednostkowych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w osobnej kopercie (która nie zostanie włożona do koperty z ofertą przetargową) w siedzibie Zamawiającego – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, budynek C, opisując <NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES > <NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES > wadium w <TRYB PRZETARGU> na <NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA> nie otwierać przed <DATA I GODZINA OTWARCIA OFERT> 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że osoby biorące bezpośredni udział w wykonywaniu przedmiotowej usługi zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione są na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017r. Poz. 60 i 962) – Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie, iż Wykonawca świadczy usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego oraz zatrudnia pracowników posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe określone przez wytwórców (importerów, dystrybutorów) zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211). Oświadczenie, iż Wykonawca świadczy usługi zgodnie z wymogami producenta określonymi w instrukcji używania, obowiązującymi normami, instrukcjami oraz odpowiednimi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P-poż., w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211). Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-11-22 - USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2022-11-16 - Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2021-04-21 - Realizacja usługi przeglądów technicznych i napraw diatermii w pakietach od 1 do 7 w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2021-03-21 - Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
Dodano: 2021-03-17 - Przeglądy techniczne aparatów RTG w pakietach 1-4 w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2021-02-12 - Przedmiotem niniejszego postępowania jest; wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawa sprzętu i aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy pakietów.
Dodano: 2021-01-12 - Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
Dodano: 2020-12-24 - Realizacja usługi przeglądów technicznych i napraw diatermii w pakietach od 1 do 7 w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2020-12-16 - Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2020-12-15