Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Milicz i jej jednostek organizacyjnych w latach 2018-2022

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 931934710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Milicz i jej jednostek organizacyjnych w latach 2018-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na świadczeniu kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Milicz i podległych jej jednostek organizacyjnych Gminy. Wykaz gminnych jednostek organizacyjnych stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.Obsługa bankowa obejmować będzie otwarcie i prowadzenie na rzecz podmiotów biorących udział w zamówieniu rachunków bankowych prowadzonych w złotych polskich w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, w tym: 1)Rachunków bieżących jednostek biorących udział w zamówieniu, rachunków pomocniczych, w tym: rachunków funduszy celowych i specjalnych, rachunków lokat, rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej oraz rachunków płatności masowych. Gmina Milicz na dzień 30.06.2018r posiadała 45 rachunków bankowych w tym 43-42 rachunki pomocnicze. Otwieranie kolejnych rachunków następować będzie na rzecz i wniosek podmiotów biorących udział w zamówieniu, w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. Rachunki podmiotów biorących udział w zamówieniu będą otwierane przez osoby uprawnione ze strony podmiotów do tych czynności na podstawie dokumentów składanych w banku zgodnie z obowiązującymi wymogami. 2)Środki zgromadzone na rachunkach będą podlegały oprocentowaniu w oparciu o stopę WIBID 1 M pomnożoną przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę. 3.Przez prowadzenie rachunków bankowych rozumie się: 1)Codzienne wydawanie wyciągów z rachunków w formie papierowej lub udostępnienie możliwości codziennego pobierania wyciągów za pośrednictwem Internetu 2)Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, których liczbę oszacowano na około 250 sztuk rocznie łącznie dla rachunków podstawowych i pomocniczych, 3)Otwieranie nowych rachunków, które nastąpi najpóźniej w terminie 2 dni roboczych po dniu złożenia dyspozycji przez jednostkę Zamawiającego, 4)Zamykanie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy, które będzie dokonywane na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnione. Zamknięcie nastąpi najpóźniej do końca miesiąca od daty wpływu oświadczenia do banku. 5)Możliwość otwierania na wniosek jednostki rachunków nieoprocentowanych, 6)przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych na wszystkie rachunki bankowe. Liczba wpłat gotówkowych w 2017 roku wyniosła około 7.700 sztuk , średnia wpłata wyniosła 125 zł. Liczba wypłat wyniosła w 2017 roku około 220 sztuk na łączną kwotę 120.000 zł. 7)Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Zamawiającego realizowane będzie bez pobierania opłat i prowizji. Wypłaty gotówkowe realizowane będą na podstawie czeków gotówkowych. 4.Prowadzenie rozliczeń i płatności w obrocie krajowym, których liczba oszacowana na podstawie roku 2017 wynosi 30.000 sztuk przelewów, w tym około 450 to przelewy wewnętrzne pomiędzy jednostkami Gminy Milicz. Zamawiający wymaga: 1)realizację poleceń przelewu w wersji elektronicznej poprzez udostępniony Zamawiającemu elektroniczny system obsługi bankowej najbliższą sesją systemem ELIKSIR. W chwili obecnej Zamawiający posiada 11 stanowisk na których działa elektroniczny system obsługi bankowej, oraz 8 osób uprawnionych do podpisywania i zatwierdzania operacji bankowych, 2)realizowanie poleceń przelewu do innego banku w trybie przyspieszonym, 3)zlecenie wysłane przez Zamawiającego do godziny 13.00 będzie zrealizowane w tym samym dniu, w razie niezrealizowania zlecenia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odsetki ustawowe za opóźnienie od kwoty każdego nieterminowo zrealizowania zlecenia, 4)Dokonywanie przelewów pomiędzy rachunkami Wykonawcy bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu godziny od złożenia przelewu, 5)Umożliwienie składania zleceń z data przyszłą dokonania przelewu, 6)Umożliwienie zakładania rachunków lokat terminowych w systemie bankowym, bez konieczności osobistego stawiennictwa Zamawiającego w siedzibie banku 7)Możliwość importowania przelewów wystawionych w systemie finansowo - księgowym oraz płacowym Zamawiającego 8)Możliwość przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji dokonanych na wszystkich rachunkach według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów w systemie bankowym on- Line zbiorów danych z całego okresu objętego umową, 9)W przypadku technicznego braku możliwości dokonania płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej, Wykonawca zobowiązuje się przyjąć i zrealizować przelewy w postaci papierowej z zapewnieniem, że realizacja przelewów nastąpi w dniu ich złożenia, bez dodatkowych opłat. 5.Zapewnienie możliwości zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego w rachunku podstawowym budżetu Gminy Milicz polegające na: 1)udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym budżetu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, po corocznym określeniu kwoty w uchwale budżetowej na kolejny rok przez Radę Miejską w Miliczu, lub uchwałach zmieniających limit zadłużenia, 2)kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez opłat i prowizji, jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu, 3)oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie oparte na stawce WIBOR 1 M powiększonej o marże zaoferowaną przez Wykonawcę, 4)limit kredytu krótkoterminowego wynikający z odrębnie corocznie zawartej umowy będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy i będzie uruchamiany w koniecznej wysokości bez wcześniejszego zawiadomienia o uruchomieniu, a Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od postawionej do dyspozycji a niewykorzystanej kwoty kredytu, 5)naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu będzie następowało ostatniego dnia każdego miesiąca z rachunku pomocniczego wydatków Urzędu Gminy, 6)każdy wpływ środków na rachunek podstawowy budżetu Gminy Milicz będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, 7)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracja wekslową, 8)wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych niezbędnych dokumentów, 9)zapewnienie przez Zamawiającego możliwości zakładania lokat typu (overnight) na rachunkach głównych, 10)obsługę płatności masowych w zakresie dochodów realizowanych przez Gminę Milicz 11)udostępnianie możliwości drukowania elektronicznych potwierdzeń wykonania przelewu zgodnie z art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2012 roku poz. 1376), 12)posiadanie zdolności do prowadzenia transakcji dewizowych, 13)prowadzenie co najmniej dwóch placówek lub oddziałów lub filii banku na terenie miejscowości Milicz, 14)prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy Zamawiającego w godzinach od 8.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w powyższym punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w powyższym punkcie 1. 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.2.1 i 5.2.2 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. II.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach