Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa przyborów laboratoryjnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyborów laboratoryjnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie materiałów na własny koszt i własnym transportem. Adres dostawy: do siedziby Zamawiającego – Politechnika Wrocławska, Katedra Mechaniki i Inżynierii Materiałowej Wydziału Mechanicznego bud.B-01, p. 124, 50-370 Wrocław , ul. Smoluchowskiego 25. Kod CPV: w szczególności: 38437100-8- pipety 14820000-5-szkło 33141615-4-pojemniki na mocz 33169400-6- pojemniki chirurgiczne 18523000-1- stopery 33772000-2- jednorazowy wyroby papierowe 33124131-2-paski odczynnikowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 4.1 i 4.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ- przedmiot umowy dotyczy przyborów laboratoryjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZAWARTOŚĆ OFERTY Oferta musi się składać z: 1.1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; 1.2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 1.3. opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 4.1, 4.2 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – wypełniony i podpisany Załącznik nr 4.1 i/lub 4.2 do SIWZ OPZ. 1.4. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 1.5. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ). 2. Zamawiający, w oparciu o art. 24aa uPzp, dokona oceny ofert w każdym zadaniu w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną