Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 647 66 41 , fax. 44 647 44 70
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim
Al. 3 Maja
97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 44 647 66 41, fax. 44 647 44 70
REGON: 56962200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie”. 1. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzaniem procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) pełnienie roli koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności, 3) sprawdzenie i zaopiniowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji projektowej oraz udział w komisji mającej na celu zaopiniowanej tej dokumentacji, 4) nadzorowanie realizacji dokumentacji wykonawczej, w szczególności weryfikacja dokumentacji w kontekście jej zgodności z koncepcją wielobranżową, zatwierdzonym projektem budowlanym obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz założeniami Zamawiającego, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) opiniowanie, przekazywanych przez Wykonawcę, wniosków materiałowych pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 7) egzekwowanie dostarczonych od Wykonawcy badań, certyfikatów i atestów na użyte materiały i urządzenia i podejmowanie decyzji o ich dopuszczeniu do użytkowania i wbudowania, 8) uczestniczenie w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę oraz organizowanie narad budowlanych i sporządzanie z nich protokołów, które zatwierdza Zamawiający, 9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 11) potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 12) zapoznanie się z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji oraz prowadzenie kontroli technicznej i finansowej prowadzonych robót, 13) egzekwowanie od Wykonawcy wszystkich warunków realizacji umowy, a w szczególności kontrola wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym, zgodnie z harmonogramem terminie, 14) dokonywanie regularnych wpisów w dzienniku budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do inspekcji technicznych i odbioru końcowego oraz sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, 16) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz udział w tych odbiorach, 17) kontrolowanie rozliczeń częściowych i końcowych zadania inwestycyjnego zgodnie z harmonogramem i sprawdzanie faktur za roboty budowlane, 18) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, szczególnie o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, 19) sporządzanie miesięcznych sprawozdań i raportów zaawansowania finansowego i rzeczowego robót narastająco w układzie ogólnym i branżowym oraz przedkładanie tych raportów Zamawiającemu nie później niż do 5 dnia roboczego każdego następnego miesiąca, przy czym każdy raport powinien zawierać co najmniej: wykaz robót rozpoczętych i zakończonych w danym okresie, analizę procentową wykonywanych robót, informacje o robotach planowanych na następny okres sprawozdawczy, krótki i rzeczowy opis problemów powstałych w trakcie wykonywania robót wraz z propozycją działań, które należy podjąć w celu ich wyeliminowania, dokumentację fotograficzną (minimum 5 zdjęć) wraz z opisem przebiegu aktualnie prowadzonych prac i przedkładanie tej dokumentacji Zamawiającemu w formie cyfrowej, 20) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 21) udział w przeglądach gwarancyjnych w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, 22) reprezentowanie Zamawiającego w dochodzeniu ewentualnych roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wykonanej inwestycji. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), w którym wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Tym samym nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2023-11-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Budowa SUW wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego: „Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary”
Dodano: 2023-05-07