Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”

Gmina Czastary ogłasza przetarg

  • Adres: 98-410 Czastary, Wolności 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 62 784 31 11 , fax. 0 62 784 31 91
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czastary
    Wolności 29
    98-410 Czastary, woj. łódzkie
    tel. 0 62 784 31 11, fax. 0 62 784 31 91
    REGON: 25685485000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ramach funkcji Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary” realizowanym w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2. Zakres prac i robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa program funkcjonalno - użytkowy zamieszczony pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/714514 postępowanie nr ITOŚ.271.1.2023 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary w formule „zaprojektuj wybuduj”.3. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie w szczególności prac projektowych oraz robótbudowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja obejmować będzie dwa etapy: Pierwszym etapem będzie wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury, o której mowa w PFU. Drugi etap obejmie budowę grawitacyjno-ciśnieniowego systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z istniejącej oraz planowanej zabudowy jednorodzinnej i budynków użyteczności publicznej. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do projektowanych przyłączy, a następnie do projektowanych kolektorów grawitacyjnych. Następnie ścieki grawitacyjnie kanałami oraz poprzez pośrednie przepompownie sieciowe -ciśnieniowo do istniejącej oczyszczalni ścieków miejscowości Parcice. Teren inwestycji obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej oraz działki drogowe. Zasadniczo kanalizacja zostanie poprowadzona po działkach drogowych gminnych (kolektory) oraz zabudowy jednorodzinnej, (przyłącza). Zakłada się miejscowe układanie w jednym wykopie kanałów grawitacyjnych i tłocznych. Ścieki z budynków odprowadzane będą zewnętrzną grawitacyjną instalacją kanalizacyjną do studni rewizyjnych zlokalizowanych za granicą działki na terenie posesji. Następnie przykanalikami do kolektora zbiorczego. Włączenia poszczególnych posesji do kolektora zrealizowane będzie poprzez betonowe studnie kanalizacyjne lub trójniki. Szczegółowy zakres robót określi Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU). Końcowym etapem będzie przywrócenie do stanu pierwotnego uszkodzonej nawierzchni jezdni. Zakres inwestycji: 1.Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami dla miejscowości Radostów Pierwszy - Przewidywana długość sieci kanalizacyjnej ok. 3470 m., przewidywana długość przyłączy -630m. 2. Przepompownia lub przepompownie i tłoczny rurociąg tranzytowy łączący miejscowość Radostów Pierwszy i Radostów Drugi. Długość rurociągu tranzytowego ok 1310 m.Planowany termin zakończenia inwestycji: 23 września 2024 r.4. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji, w zakresie określonym w niniejszej SWZ, załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku nr 6 do SWZ - projekt umowy.5. Inspektor nadzoru inwestorskiego zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jaka zostanie im powierzona. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby mające pełnić funkcję Inspektora w poszczególnych branżach, które spełnią wymagania określone w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. 7. Przed złożeniem oferty zaleca się zapoznać ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z przedmiotem zamówienia, nad którym ma być pełniony nadzór inwestorski w tym w szczególności z programem funkcjonalno – użytkowym. Wykonawca powinien rozpoznać stopień skomplikowania planowanej inwestycji i rzetelnie sporządzić ofertę. Złe rozpoznanie poziomu skomplikowania inwestycji i zbyt mały stopień szczegółowości sporządzonej oferty nie może być przedmiotem jakichkolwiek roszczeń lub negocjacji po złożeniu oferty. 8. Wykonawca w szczególności:a) koordynuje proces przygotowania inwestycji, b) nadzoruje inwestycje we wszystkich koniecznych branżach, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i związanymi z nimi przepisami,c) weryfikuje realizację inwestycji w zakresie wykonania finansowego i rzeczowego inwestycji przez Wykonawcę Robót w tym zgodności z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.d) wykonuje wszystkie obowiązki Inspektora Nadzoru Inspektorskiego w sposób zapewniający najwyższą jakość techniczną i merytoryczną,e) organizuje w uzgodnionych terminach Rady Budowy,f) składa okresowe raportyg) uzyska dla Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie.Zakres zadania podzielono na etapy: ETAP I – nadzór nad pracami projektowymi,ETAP II – nadzór nad pracami budowlanymi,ETAP III – uzyskanie pozwolenie na użytkowanie,ETAP IV – okres gwarancji i rękojmi za wady.Zakres praw i obowiązków stron oraz wynagrodzenie Wykonawcy dotyczący realizacji zadań wynikających z okresu rękojmi i gwarancji robót budowlanych (Etap IV określony w załączniku nr 1 do Umowy) określony zostanie odrębną umową.9. Szczegóły zawiera – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach