Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza

GMINA MIASTO SIERADZ ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO SIERADZ
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    REGON: 730934335
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza” w zakresie branży drogowej.2. Do podstawowych obowiązków i uprawnień nadzoru (inspektora nadzoru inwestorskiego) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późniejszymi zmianami) należy:a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również z zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych umową. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,g) rozstrzyganie w porozumieniu z wykonawcą robót i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zadania,h) sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności wskazane przez Zamawiającego, tj.:- frezowanie nawierzchni bitumicznej,- roboty związane z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,- regulacje studni dla zaworów infrastruktury podziemnej.3. Wykonawca zobowiązany jest również do:a) sprawowania nadzoru nad wykonaniem dokumentacji projektowej, tj. kontroli nad postępem prac oraz weryfikacji przyjętych rozwiązań, itp.b) uczestniczenia w spotkaniach dotyczących realizacji zamówienia,c) nadzór nad prawidłowością rozliczeń oraz weryfikacji faktur wykonawcy robót budowlanych, jak również dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót,d) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót budowlanych,e) uczestniczenia, w razie konieczności, w kontrolach budowy dokonywanych przez uprawnione organy,f) uczestniczenia w odbiorach częściowych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach