Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w latach 2020-2022” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w latach 2020-2022” 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : Stałe świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz SRK S.A. w latach 2020-2022; usługi objęte zamówieniem obejmować będą w szczególności: a. Wspieranie Spółki specjalistycznymi ekspertyzami dotyczącymi istotnych kwestii podatkowych. b. Bieżące konsultacje oraz wyjaśnienia istotnych kwestii podatkowych (m.in. podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób prawnych, podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek akcyzowy, podatek od czynności cywilno-prawnych, podatki i opłaty lokalne) opracowywane na zlecenie SRK S.A. c. Reprezentowanie Spółki w sporach oraz postępowaniach prowadzonych przed organami podatkowymi różnych instancji oraz sądami administracyjnymi, organami egzekucji administracyjnej oraz instytucjami kontroli skarbowej lub państwowej. d. Szkolenia pracowników Zamawiającego, w zakresie podatków i innych obciążeń publiczno-prawnych. e. Obsługa od strony podatkowej wszelkiego rodzaju tematycznie wyodrębnionych projektów i przedsięwzięć biznesowych. 3. Miejsce świadczenia usług doradztwa podatkowego: 1. Zarząd Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. z siedzibą w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207, 2. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń z siedzibą w Czeladzi przy ul Kościuszki 9, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. wpis do rejestru osób prawnych uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego, prowadzonego przez Krajową Radę Doradców Podatkowych lub właściwy wpis na listę doradców podatkowych, adwokatów, radców prawnych - wspólników spółki osobowej wykonujących zawód doradcy podatkowego, adwokata lub radcy prawnego wraz z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego tejże spółki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. – załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. – załącznik nr 1a do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 4. Oświadczenie dotyczące wadium - załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące minimalnego wynagrodzenia - załącznik nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w latach 2020-2022”
Dodano: 2020-05-08 - „Przeprowadzenie wsparcia w ramach: indywidualnego pośrednictwa pracy, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz usługi brokera edukacyjnego dla Uczestników projektu EFS Aktywne Centrum Szansa dla Nas”.
Dodano: 2019-03-20 - „Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”
Dodano: 2018-11-06 - Wdrożenie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie modelu oddzielenia pracy socjalnej od usług oraz pracy administracyjnej – część II: Przeprowadzenie diagnozy predyspozycji i kompetencji zawodowych pracowników w celu ich najlepszego dopasowania do stanowisk w nowej strukturze organizacyjnej
Dodano: 2018-07-19 - „KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNYCH SESJI DORADCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN.: PRACA Z EURESEM - TWOIM SUKCESEM!” .
Dodano: 2018-06-22 - „Nowe standardy pracy – wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jaworznie”- w podziale na 4 części
Dodano: 2017-10-19 - Świadczenie doradztwa edukacyjno zawodowego oraz zdalnego doradztwa kompetencyjnego w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16-003 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
Dodano: 2017-08-25 - Przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego dla potrzeb Projektu „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E.Kwiatkowskiego 18
Dodano: 2017-01-10