Przetargi.pl
Świadczenie doradztwa edukacyjno zawodowego oraz zdalnego doradztwa kompetencyjnego w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16-003 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie doradztwa edukacyjno zawodowego oraz zdalnego doradztwa kompetencyjnego w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16-003 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa edukacyjno zawodowego oraz zdalnego doradztwa kompetencyjnego w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16-003 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. Dla każdej Części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2.1. Część 1: „Doradztwo indywidualne” 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowo-edukacyjnego dla 650 uczniów objętych projektem - dalej zwanych również „uczestnikami”, w ilości 2 godzin zegarowych (1 godz.= 60 min.) na osobę (łącznie 1300 godzin zegarowych). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na umowę o pracę. 2.2.Część 2 „Doradztwo kompetencyjne” 1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie portalu jako narzędzia do przeprowadzenia doradztwa kompetencyjnego w formie zdalnej – zwanego dalej Portalem, dla 650 uczniów: Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Meritum w Siemianowicach Śl. przy ul. Katowicka 1, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Cogito w Siemianowicach Śląskich przy ul. Matejki 5, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Siemianowicach Śląskich przy ul. Budryka 2 oraz Zespole Szkół Specjalnych w Siemianowicach Śląskich przy ul. Myśliwiecka 6. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). 4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 5) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7) Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnosząca się do danej Części musi zawierać:a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek nr 1b do SIWZ b) w odniesieniu do Części 1 - Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) oraz Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty); w odniesieniu do Części 2 - Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty); c) pełnomocnictwo (Załącznik nr 3 do Oferty) (jeśli dotyczy) d) w odniesieniu do Części 1 - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ – (Załącznik nr 4 do Oferty) jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, e) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 1.1. w odniesieniu do Części 1 - informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. d) Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.2. w odniesieniu do Części 2- informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. a) Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c)Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1.Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie oraz innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6.Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach