Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 42300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 313 28 40 , fax. 034 313 28 40
- Data zamieszczenia: 2017-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
ul. E. Kwiatkowskiego 18
42300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 313 28 40, fax. 034 313 28 40
REGON: 19917700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego dla potrzeb Projektu „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E.Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E.Kwiatkowskiego 18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 233 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu z podziałem na poszczególne części: Część 1: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 2: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 3: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 4: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 22 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 5: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 22 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 6: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 24 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 7: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 24 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 8: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 24 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 9: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 24 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 10: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 24 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Zamawiający określił maksymalną liczbę uczniów (233 uczniów), dla których winno być przeprowadzone doradztwo edukacyjno – zawodowe. Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę uczniów objętych doradztwem edukacyjno – zawodowym, stanowiącym iloczyn: cena jednostkowa brutto za 1 godzinę zegarową ( 1 godzina zegarowa = 60 minut) x3 godziny zegarowe x liczba uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na wykonanie zamówienia obejmującą całość przedmiotu zamówienia lub wybraną część/części. W formularzu ofertowym należy wykreślić część/części w stosunku, do której/których Wykonawca nie będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia. 4.2 Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia (dotyczy części 1, części 2, części 3, części 4, części 5, części 6, części 7, części 8, części 9, części 10): 4.2.1 Zajęcia winni przeprowadzić konsultanci zawodowi zgodnie z opisem kwalifikacji w pkt. 8 ppkt 1 lit. c.2) niniejszej SIWZ: wykwalifikowani doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy posiadający niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. 4.2.2 Zajęcia indywidualne dotyczyć będą zagadnień z zakresu planowania kariery zawodowej, poruszania się po rynku pracy, redagowania dokumentów aplikacyjnych, problematyki równości, stereotypów płci, równouprawnienia i problemu dyskryminacji na rynku pracy. 4.2.3 Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe przeprowadzone będzie dwuetapowo: - I-etap – 1 godzina zegarowa (60 minut), ankieta badająca motywacje uczniów; - II-etap – 2 godziny zegarowe (60 minut), zagadnienia związane z zdiagnozowanymi potrzebami ucznia, powstanie dokument IPRZ, Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego uwzględniający jego potrzeby, oczekiwania i kompetencje zawodowe. 4.2.4 Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. zajęć dla maksymalnie 223 uczniów przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny zegarowe konsultacji (realizowanych w formie spotkań z uczniem). 4.2.5. Celem indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego jest stworzenie dla każdego ucznia/uczennicy biorącego udział w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego(według wzoru Zamawiającego) w celu ukierunkowania ich w dalszym rozwoju zawodowym. 4.2.6 .Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów w danej szkole oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Za zgodą Dyrektora szkoły zajęcia z uczestnikami projektu mogą być również prowadzone w soboty. 4.2.7. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie danej szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 4.2.8 Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów. 4.3 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie części 1: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego b) w zakresie części 2: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego c) w zakresie części 3: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego d) w zakresie części 4: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego e) w zakresie części 5: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego f) w zakresie części 6: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego g) w zakresie części 7: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego h) w zakresie części 8: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego i) w zakresie części 9: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego j) w zakresie części 10: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego 4.3.1.Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4.3.2 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na pisemne wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kopii dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4.3.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt.4.3.1 oraz pkt.4.3.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy, w odniesieniu do poszczególnej części. 4.4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.5.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.5.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 85.31.23.20 -8 - Usługi doradztwa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w latach 2020-2022”
Dodano: 2020-09-30 - „Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w latach 2020-2022”
Dodano: 2020-05-08 - „Przeprowadzenie wsparcia w ramach: indywidualnego pośrednictwa pracy, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz usługi brokera edukacyjnego dla Uczestników projektu EFS Aktywne Centrum Szansa dla Nas”.
Dodano: 2019-03-20 - „Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”
Dodano: 2018-11-06 - Wdrożenie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie modelu oddzielenia pracy socjalnej od usług oraz pracy administracyjnej – część II: Przeprowadzenie diagnozy predyspozycji i kompetencji zawodowych pracowników w celu ich najlepszego dopasowania do stanowisk w nowej strukturze organizacyjnej
Dodano: 2018-07-19 - „KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNYCH SESJI DORADCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN.: PRACA Z EURESEM - TWOIM SUKCESEM!” .
Dodano: 2018-06-22 - „Nowe standardy pracy – wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jaworznie”- w podziale na 4 części
Dodano: 2017-10-19 - Świadczenie doradztwa edukacyjno zawodowego oraz zdalnego doradztwa kompetencyjnego w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16-003 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
Dodano: 2017-08-25