Przetargi.pl
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH-A.230/8/2012

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Świerkowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 816 51 15 , fax. 74 816 51 31
  • Data zamieszczenia: 2012-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Świerkowa 1 1
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 816 51 15, fax. 74 816 51 31
    REGON: 00032534000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH-A.230/8/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 01.04.2012r. do 31.12.2012r., polegające na: 1.Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku Sądu od poniedziałku do piątku po godzinach pracy Sądu - przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia worków foliowych do koszy na śmieci i niszczarek, papieru toaletowego, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń w pokojach socjalnych, środków do zmywarki i zapachowych kostek WC. 2.Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:00, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 8:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., a także w okresie zimowym usuwaniu śniegu z dachu budynku Sądu. W ramach sprzątania pokoi biurowych, sal rozpraw, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i archiwalnych oraz posesji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poniższych czynności: 1.mycia posadzek, podłóg i schodów, 2.mycia toalet, urządzeń sanitarnych oraz powierzchni wykładanych glazurą, 3.opróżniania koszy na odpady oraz niszczarek do pojemnika głównego Zamawiającego, 4.ścierania kurzu z mebli, czyszczenia krzeseł i odkurzania foteli tapicerowanych, 5.mycia powierzchni i elementów różnych /lustra, półki, grzejniki, poręcze, drzwi itp./, 6.wymiany papieru toaletowego, napełniania pojemników mydłem, wymiany środków zapachowych w toaletach, uzupełnianie płynu do mycia naczyń w pokojach socjalnych oraz środków do zmywarki /materiały Wykonawcy/, 7.mycia okien minimum dwa razy w okresie obowiązywania umowy, 8.sprzątania posesji (w okresie zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych: odśnieżania, posypywania piaskiem, usuwania błota, ze szczególnym uwzględnieniem wejścia głównego oraz usuwania piasku z chodnika i parkingów), 9.usuwania w okresie zimowym śniegu z dachu budynku Sądu, a także dodatkowo do nadzoru: 10.bieżących prac porządkowych, 11.wyłączania oświetlenia i zamykania okien, 12.współpracy z ochroną Sądu w zakresie gospodarki kluczami, 13.przestrzegania przepisów bhp i p. poż., 14. informowania Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach