Przetargi.pl
pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach zadań: Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin w Poznaniu, modernizacja pomieszczeń laboratoriów Instytutu Ochrony Roślin.

INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 60-318 Poznań, ul. Władysława Węgorka 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 61 864 90 00
  • Data zamieszczenia: 2024-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
    ul. Władysława Węgorka 20
    60-318 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48 61 864 90 00
    REGON: 000080217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ior.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach zadań: Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin w Poznaniu, modernizacja pomieszczeń laboratoriów Instytutu Ochrony Roślin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach zadań pn.:„Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin” w Poznaniu.„Modernizacja pomieszczeń Laboratorium Badania Jakości Środków Roślin w Sośnicowicach”.„Modernizacja pomieszczeń laboratorium Badania Bezpieczeństwa Żywności i Pasz w Białymstoku”.Ww. zadania dotyczą realizacji inwestycji A2.4.1 inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego, część inwestycji: budowa lub modernizacja laboratoriów instytutów nadzorowanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 2 do SWZ, a zakres nadzorowanych robót przedstawiają: a) Program Funkcjonalno - Użytkowy na: „Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin” w Poznaniu (zał. Nr 3 do SWZ),b) Program Funkcjonalno - Użytkowy na: „Modernizacja pomieszczeń Laboratorium Badania Jakości Środków Roślin w Sośnicowicach” (zał. nr 4 do SWZ), c) Koncepcja i wytyczne Inwestora w zakresie modernizacji pomieszczeń laboratorium Badania Bezpieczeństwa Żywności i Pasz w Białymstoku (zał. nr 5 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca wykaże, w zakresie:a zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,b kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresiec sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 6 do SWZ) oraz dostarczy dokument(y) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1000000 zł (jeden milion złotych). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie, dokument potwierdzający ubezpieczenie od oc złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.d zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:• złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 6 do SWZ) oraz• wykaże co najmniej 2 usługi Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu inwestycji [budowa, odbudowa, rozbudowa, przebudowa, nadbudowa lub remont budynku lub budynków typu laboratoria, szpitale, ambulatoria, przychodnie stanowiących funkcjonalną całość i objętych jednym zadaniem inwestycyjnym (umową)], o wartości inwestycji nie mniejszej niż: 2 mln zł brutto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert (wzór wykazu-załącznik nr 10 do SWZ).Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie, wykaz usług+dowody wykonania usług złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.oraz• dysponuje lub będzie dysponować w trakcie realizacji zamówienia następującymi osobami skierowanymi do wykonania zamówienia, umożliwiającymi wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:A. Kierownik zespołu inwestora zastępczego - jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjnej bez ograniczeń, z doświadczeniem w kierowaniu zespołem Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (min. ww. 1 usługa);B. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, z doświadczeniem jako inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót konstrukcyjno - w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (min. ww. 1 usługa);C. Inspektor nadzoru branży sanitarnej - jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, z doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik robót sanitarnych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (min. ww. 1 usługa);D. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, z doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik robót elektrycznych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (min. ww. 1 usługa);E. Specjalista ds. rozliczeń - jedna osoba z wykształceniem technicznym /ekonomicznym, z doświadczeniem w rozliczaniu co najmniej jednej inwestycji od początku do jej zakończenia, realizowanej w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości inwestycji nie mniejszej niż 2 mln zł brutto albo równowartości ww. kwoty wyrażonej w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych(min. ww. 1 usługa);• Ponadto Wykonawca musi dysponować kompetentnym personelem do weryfikacji dokumentacji projektowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach