Przetargi.pl
Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizacyjnych Gminy w okresie trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna”

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizacyjnych Gminy w okresie trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisie sprzętu komputerowego – 385 szt zainstalowanego w : 300 gospodarstwach domowych, 31 jednostkach organizacyjnych Gminy Rudna (85 szt ). 385 zestawów komputerowych (zakupionych w kwietniu 2015 r.) składa się z komputera stacjonarnego ALL-in-One model Zoneo Phantom wraz z  zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym Linux Mandriva, pakietem biurowym LibreOffice, przeglądarką internetową) o specyfikacji wykazanej w załączniku nr 9 do SIWZ. Zestawy komputerowe zainstalowane zostały w gospodarstwach domowych we wszystkich miejscowościach należących do Gminy Rudna (29 miejscowości), natomiast zestawy komputerowe w jednostkach zlokalizowanych w 27 miejscowościach gminy Rudna. Szczegółowy wykaz lokalizacji zestawów komputerowych Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji beneficjentów końcowych, określonych w wykazie otrzymanym od Zamawiającego, w trakcie trwania umowy, przy czym o przedmiotowej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. 3.2.2. W ramach świadczenia usługi serwisu Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w sprawności technicznej i funkcjonalnej zestawów komputerowych poprzez w szczególności: 3.2.2.1.Kontrolę kompletności zestawów oraz prawidłowości ich podłączenia każdorazowo w trakcie wykonywania napraw sprzętu komputerowego lub oprogramowania. 3.2.2.2.Udzielanie pomocy technicznej i konsultacji użytkownikom sprzętu komputerowego i oprogramowania – telefonicznie, pocztą elektroniczną, za pośrednictwem zdalnego połączenia, itp. lub osobiście w trakcie wykonywania czynności serwisowych o których mowa w pkt. 6 poniżej. 3.2.2.3.Obsługę ewentualnych postępowań związanych z likwidacją szkód w zakresie przedmiotu umowy (w terminie określonym każdorazowo przez Zamawiającego). 3.2.2.4.Demontaż i ponowny montaż sprzętu komputerowego w przypadku zmiany beneficjenta projektu lub zmiany jego miejsca zamieszkania – w terminie do 4 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 3.2.2.5.Przyjmowanie i potwierdzanie odbioru od Zamawiającego oraz od Biura Obsługi Klienta zgłoszeń usterek, awarii komputera i problemów z ich funkcjonowaniem: telefonicznie, pocztą email lub faksem na wskazany przez Wykonawcę kontakt, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. 3.2.2.6.Reagowanie na zgłoszenia o których mowa powyżej w pkt. 5 poprzez : a) usunięcie usterek i awarii sprzętu komputerowego w terminie nie dłuższym niż 5* dni od momentu otrzymania zgłoszenia w dni robocze. Czas przeznaczony na usunięcie awarii o których mowa wyżej jest wydłużony w przypadku nie umożliwienia przez beneficjentów (gospodarstwa domowe, jednostki organizacyjne gminy) dostępu do sprzętu komputerowego. Wydłużenie czasu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest odpowiednie do opóźnienia w udostępnieniu sprzętu komputerowego. W takim przypadku Wykonawca winien uzyskać od użytkowania urządzenia pisemne potwierdzenie uzgodnienia terminu dostępu do sprzętu komputerowego, * termin może być skrócony przez Wykonawcę – 2 kryterium oceny ofert – opis w pkt. 15 SIWZ b)wykonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu w tym również wymagających wymiany uszkodzonych lub zepsutych podzespołów i części (wszystkie wymieniane podzespoły, części zamienne oraz inne materiały winny być fabrycznie nowe – koszt ich zakupu ponosi Wykonawca). Czas przeznaczony na wykonanie naprawy – max 5* dni od momentu otrzymania zgłoszenia w dni robocze. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy wcześniej podany termin, Wykonawca dostarczy i uruchomi użytkownikowi komputerowy zestaw zastępczy o parametrach nie gorszych od uszkodzonego urządzenia. Zamawiający wymaga aby przekazanie sprzętu zastępczego potwierdzone było na protokole wykonania usługi serwisowej * termin może być skrócony przez Wykonawcę – 2 kryterium oceny ofert – opis w pkt. 15 SIWZ c)wymiana uszkodzonych przewodów myszek i klawiatur komputerowych nawet w przypadku gdy ich uszkodzenie wynika z nieprawidłowego użytkowania (wszystkie wymieniane elementy winny być fabrycznie nowe – koszt ich zakupu ponosi Wykonawca). Czas przeznaczony na wykonanie wymiany – 5* dni od momentu otrzymania zgłoszenia w dni robocze. * termin może być skrócony przez Wykonawcę – 2 kryterium oceny ofert – opis w pkt. 15 SIWZ d)sprawdzanie funkcjonowania stacji roboczej i usunięcie awarii komputera w przypadku otrzymania zgłoszenia z Biura Obsługi Klienta o braku połączenia komputera z siecią Internet; w przypadku gdy awaria nie będzie wynikała z nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązany jest przekazać (zwrócić) zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta. Czynności należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 5* dni od momentu otrzymania zgłoszenia w dni robocze. Czas przeznaczony na wykonanie czynności jest wydłużony w przypadku nie umożliwienia przez beneficjentów (gospodarstwa domowe, jednostki organizacyjne gminy) dostępu do sprzętu komputerowego. Wydłużenie czasu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym jest odpowiednie do opóźnienia w udostępnieniu sprzętu komputerowego. W takim przypadku Wykonawca winien uzyskać od użytkowania urządzenia pisemne potwierdzenie uzgodnienia terminu dostępu do sprzętu komputerowego, * termin może być skrócony przez Wykonawcę – 2 kryterium oceny ofert – opis w pkt. 15 SIWZ 3.2.2.7. Uzyskanie od użytkownika zestawu komputerowego potwierdzenia dokonania wszystkich napraw i czynności serwisowych na Protokole wykonania usługi serwisowej - załącznik Nr 1 do umowy. 3.2.2.8. Wykonywanie czynności o których mowa w pkt. 6 powyżej powinno odbywać się w miejscu instalacji sprzętu komputerowego. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii sprzętu w miejscu jego instalacji dopuszcza się realizację usługi w siedzibie Wykonawcy, przy czym koszty przewozu sprzętu ponosi Wykonawca. Przekazanie sprzętu dla Wykonawcy odbywać się będzie na podstawie „Protokołu przekazania sprzętu do naprawy” (załącznik nr 2 do umowy). Na czas koniecznej naprawy poza miejscem instalacji sprzętu, Wykonawca dostarczy i uruchomi użytkownikowi komputerowy zestaw zastępczy o parametrach nie gorszych od uszkodzonego urządzenia. Zamawiający wymaga aby przekazanie sprzętu zastępczego potwierdzone było na w/w protokole; 3.2.2.9.W przypadku wystąpienia usterek i awarii sprzętu komputerowego w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia nawet po okresie zakończenia umowy. 3.2.2.10.Informowanie Biura Obsługi Klienta o usunięciu zgłoszonych problemów i awarii bezpośrednio po zakończeniu interwencji. 3.2.2.11.Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu raportów z obsługi serwisowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. Raporty winny być składane w siedzibie Zamawiającego w terminie do 5 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Natomiast za m-c grudzień do 20 grudnia. Raporty miesięczne będą weryfikowane i zatwierdzane przez Zamawiającego. O zatwierdzeniu raportu Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie. 3.2.2.12.W przypadku konieczności przeinstalowania systemu operacyjnego, wymiany komputera lub dysku twardego Wykonawca zabezpieczy pliki użytkownika i przywróci je na nowym dysku lub urządzeniu o ile bieżący stan techniczny dysku twardego umożliwi wykonanie takiej operacji. 3.2.2.13. Instalacja, na każdej stacji roboczej, oprogramowania umożliwiającego wykonywanie zdalnych połączeń do interfejsu graficznego stacji roboczej za pośrednictwem połączenia szyfrowanego - wykonanie zdalnego połączenia musi odbywać się po wcześniejszym uruchomieniu programu przez użytkownika komputera. W przypadku wymiany dotychczas użytkowanego programu (Team Viewer) instalacja nowego programu na wszystkich stacjach roboczych musi być wykonana w terminie do 31.03.2018r. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca udostępni Zamawiającemu moduł do wykonywania zdalnego połączenia ze stacjami roboczymi oraz licencję umożliwiającą realizację takich połączeń (jedna sesja z dowolnego komputera). 3.2.2.14. Instalacja i utrzymanie serwera systemu ZABBIX (www.zabbix.org) na serwerze Zamawiającego (MS Windows Server 2012 R2) lub na urządzeniu Wykonawcy oraz podłączenie wszystkich komputerów do serwera (Zamawiający dostarczy konfigurację stacji roboczych w wersji XML oraz określi zakres konfiguracji programu). Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnej konfiguracji systemu w wersji XML. Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość przeglądania aktualnego stanu systemu i podłączonych komputerów. 3.2.2.15.Instalacja i konfiguracja agenta systemu ZABBIX na każdej stacji roboczej w przypadku konieczności przeinstalowania jej systemu operacyjnego, wymiany płyty głównej (zmiany adresu MAC) lub utraty komunikacji pomiędzy agentem a serwerem. 3.2.2.16. Stała współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz natychmiastowe informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach mogących mieć wpływ na funkcjonowanie projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty- wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego , przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody ,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4. do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach