Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd techniczny, naprawa i modernizacja sieci komputerowej i sprzętu komputerowego dla jednostek administracji ogólnouczelnianej Uniwersytetu Wrocławskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: a) przeglądach technicznych, konserwacji, czyszczeniu oraz naprawie i modernizacji sprzętu komputerowego. Liczba sprzętu objętego umową to: - drukarki: 200 szt. - komputery: 320 szt. (tym 10 serwerów) - notebooki: 90 szt. Podana ilość sprzętu komputerowego różni się z ilością wskazaną w załączniku nr 7 do umowy w związku z planowanymi zakupami. b) naprawach i modernizacji sieci komputerowej; c) wydawaniu opinii technicznych dotyczących sprzętu komputerowego i sieci komputerowej; d) dostawie części zamiennych w celu naprawy i modernizacji sprzętu komputerowego i sieci komputerowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja cenowa podzespołów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne systemów użytkowanych przez Zamawiającego w ramach Systemu Kontroli Dostępu na Politechnice Wrocławskiej.
Dodano: 2020-12-10 - AC/BZP/242-278/2020 Przedłużenia wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego będącego w posiadaniu Zamawiającego
Dodano: 2020-11-12 - USŁUGA NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU AWL
Dodano: 2019-10-14 - Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego w 2019
Dodano: 2019-01-29 - "Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizayjnych Gminy w okresie trwałości projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna
Dodano: 2018-12-10 - Wykonywanie kompleksowych usług serwisowych sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, niszczarek, kserokopiarek oraz faksów będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2018-12-04 - USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU AWL
Dodano: 2018-05-18 - Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego w 2018 roku
Dodano: 2018-01-31 - USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU AWL
Dodano: 2018-01-19 - Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizacyjnych Gminy w okresie trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna”
Dodano: 2017-12-05