Gmina Rudna ogłasza przetarg
- Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
Pl. Zwycięstwa 15
59305 Rudna, woj. dolnośląskie
tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
REGON: 39064755800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizayjnych Gminy w okresie trwałości projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisie sprzętu komputerowego – 385 szt zainstalowanego w : 1. 300 gospodarstwach domowych, 2. 31 jednostkach organizacyjnych Gminy Rudna (85 szt ). 384 zestawów komputerowych (zakupionych w kwietniu 2015 r.) składa się z komputera stacjonarnego ALL-in-One model Zoneo Phantom wraz z zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym Linux Mandriva, pakietem biurowym LibreOffice, przeglądarką internetową) o specyfikacji wykazanej w załączniku nr 9 do SIWZ. 1 zestaw komputerowy zakupiony w listopadzie 2018r składa się z komputera stacjonarnego ALL-in-One model Zoneo Phantom model PE 2F6BD1DG wraz z zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym Linux Mandriva, pakietem biurowym LibreOffice, przeglądarką internetową) Zestawy komputerowe zainstalowane zostały w gospodarstwach domowych we wszystkich miejscowościach należących do Gminy Rudna (29 miejscowości), natomiast zestawy komputerowe w jednostkach zlokalizowanych w 27 miejscowościach gminy Rudna. Szczegółowy wykaz lokalizacji zestawów komputerowych Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji beneficjentów końcowych, określonych w wykazie otrzymanym od Zamawiającego, w trakcie trwania umowy, przy czym o przedmiotowej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty , które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz oferty- wzór stanowi zał. nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego , przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody ,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4. do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne systemów użytkowanych przez Zamawiającego w ramach Systemu Kontroli Dostępu na Politechnice Wrocławskiej.
Dodano: 2020-12-10 - AC/BZP/242-278/2020 Przedłużenia wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego będącego w posiadaniu Zamawiającego
Dodano: 2020-11-12 - USŁUGA NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU AWL
Dodano: 2019-10-14 - Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego w 2019
Dodano: 2019-01-29 - Wykonywanie kompleksowych usług serwisowych sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, niszczarek, kserokopiarek oraz faksów będących na wyposażeniu jednostek prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2018-12-04 - USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU AWL
Dodano: 2018-05-18 - Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego w 2018 roku
Dodano: 2018-01-31 - USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY I SERWISOWANIA KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, TELEFAKSÓW I KSEROKOPIAREK BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU AWL
Dodano: 2018-01-19 - Serwis sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych i jednostkach organizacyjnych Gminy w okresie trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna”
Dodano: 2017-12-05 - Przegląd techniczny, naprawa i modernizacja sieci komputerowej i sprzętu komputerowego dla jednostek administracji ogólnouczelnianej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2017-11-17