Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu „Mobilny LOF” poprzez przebudowę ciągu dróg powiatowych nr 2102L, 2020L, 2021L w zakresie wykonania ciągu pieszo-rowerowego wraz z zatokami autobusowymi i chodnikami.

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21007 Mełgiew, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2
    21007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.melgiew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu „Mobilny LOF” poprzez przebudowę ciągu dróg powiatowych nr 2102L, 2020L, 2021L w zakresie wykonania ciągu pieszo-rowerowego wraz z zatokami autobusowymi i chodnikami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Mełgiew w ramach projektu „Mobilny LOF” poprzez przebudowę ciągu dróg powiatowych nr 2102L, 2020L, 2021L w zakresie wykonania ciągu pieszo-rowerowego wraz z zatokami autobusowymi i chodnikami. Zakres robót obejmuje: Ciąg dróg powiatowych nr 2102L, 2020L oraz 2021L na przedmiotowym odcinku przebiega przez miejscowości: Franciszków, Janowice, Jacków oraz Mełgiew. Inwestycja realizowana będzie na działkach o numerach ewidencyjnych: 1. Jednostka ewidencyjna: 061702 Mełgiew 1) Obręb ewidencyjny: 0002 Franciszków: 185/4; 110/1; 153/33; 2/8; 1/2; 210/4; 208/2; 1/1; 276/6. 2) Obręb ewidencyjny: 0004 Janowice: 468/3; 468/4. 3) Obręb ewidencyjny: 0003 Jacków Kolonia: 606/1; 653; 496; 687/1. 4) Obręb ewidencyjny: 0011 Mełgiew I: 289; 372; 501; 450/1; 450/2; 451/2; 473; 369. 2. Skład dokumentacji: 1) Projekt budowlany: a) tom 1 – Projekt zagospodarowania terenu b) tom 2 – Projekt budowlany branży drogowej c) tom 3 – Projekt budowlany branży elektroenergetycznej d) tom 4/A – Projekt budowlany branży teletechnicznej e) tom 4/B – Projekt budowlany branży teletechnicznej 2) Specyfikacja techniczno- budowlana wykonania robót dla całości wykonania przedmiotu zamówienia; 3) Kosztorys ofertowy wielobranżowy; 4) Przedmiar robót wielobranżowy. 3. Zakres robót w branży drogowej obejmuje wykonanie: 1) roboty przygotowawcze w tym zdjęcie humusu i roboty rozbiórkowe 2) wycinkę drzew i krzewów 3) wykonanie prawostronnego ciągu pieszo – rowerowego o szerokości 2,5 m przy krawędzi jezdni: b) wzdłuż drogi powiatowej nr 2102L na odcinku od km 4+602,00 do skrzyżowania z dp 2020L w km 5+919,35, c) wzdłuż drogi powiatowej nr 2020L na odcinku od km 0+156,10 do skrzyżowania z dp 2021L w km 4+832,43, d) wzdłuż drogi powiatowej nr 2021L na odcinku od skrzyżowania z dp 2020L do km 0+276,40, 4) wykonanie lewostronnego chodnika o szerokości 1,5 m w ciągu drogi powiatowej nr 2020L na odcinku od km 4+040,00 do km 4+443,25. Chodnik zaprojektowano odsunięty od krawędzi jezdni od 2,0 m do 3,25 m, 5) wykonanie po lewej stronie drogi powiatowej nr 2020L od km 4+015,00 do km 4+443,25 pobocza umocnionego kruszywem łamanym gr. 15 cm na szerokości 1,0 m, 6) przebudowę istniejących zatok autobusowych: a) w km 5+041,00 po stronie prawej drogi powiatowej nr 2102L b) w km 4+144,00 po stronie prawej drogi powiatowej nr 2020L c) wykonanie peronów autobusowych w ciągu drogi powiatowej nr 2020L: d) w km 0+618,50 po stronie lewej o szerokości 2,6 m i długości 30,0 m e) w km 0+776,00 po stronie prawej f) w km 1+312,00 po stronie lewej o szerokości 2,0 m i długości 30,0 m g) w km 1+478,00 po stronie prawej h) w km 1+312,00 po stronie lewej o szerokości 2,0 m i długości 30,0 m i) w km 2+505,00 po stronie prawej j) w km 3+132,50 po stronie lewej o szerokości 2,0 m i długości 25,0 m k) w km 4+545,00 po stronie lewej o szerokości 2,0 m i długości 30,0 m; 7) wykonanie po prawej stronie drogi powiatowej nr 2102L na odcinku od km 4+611,80 do km 4+654,10 13 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych) – tzw. „Bike & Ride”. Przy miejscach postojowych zaprojektowano ustawienie wiaty rowerowej (10 stojaków rowerowych), 8) wykonanie na działce nr ewid. 501 w Mełgwi 7 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych) – tzw. „Bike & Ride”. Przy miejscach postojowych zaprojektowano ustawienie wiaty rowerowej (10 stojaków rowerowych), 9) przebudowę skrzyżowania po lewej stronie drogi powiatowej nr 2020L w km 4+303,00 z drogą gminną nr 105527L w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej na długości 20,0 m, 10) wykonanie zjazdów indywidualnych przez projektowany ciąg pieszo – rowerowy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej na szerokości ciągu pieszo – rowerowego, na pozostałej długości do granicy pasa drogowego drogi powiatowej zjazdy należy wykonać z kruszywa (w przypadku zjazdów gruntowych) lub, w przypadku zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, płyt ażurowych itp. należy wykonać regulację wysokościową istniejącej nawierzchni, 11) wykonanie zjazdów indywidualnych przez projektowany ciąg pieszo – rowerowy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej do granicy pasa drogowego drogi powiatowej wykonanie włączeń dróg wewnętrznych oraz zjazdów publicznych przez projektowany ciąg pieszo – rowerowy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej do granicy pasa drogowego drogi powiatowej, 12) wykonanie zjazdów indywidualnych przez projektowany chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na szerokości chodnika, na pozostałej długości od jezdni o chodnika oraz od chodnika do granicy pasa drogowego drogi powiatowej zjazdy należy wykonać z kruszywa przebudowę istniejącego przepustu pod koroną drogi powiatowej nr 2102L w km 5+899,45 (przepust betonowy 1Ø80 cm) polegająca na wydłużeniu przepustu oraz wykonaniu nowej ścianki czołowej, 13) przebudowę istniejących przepustów pod korona drogi powiatowej nr 2020L polegającą na wydłużeniu przepustów oraz wykonaniu nowych ścianek czołowych odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia powierzchniowego poprzez odtworzenie (renowację) rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp wykonanie na odcinku projektowanego ciągu pieszo - rowerowego krawężników odwadniających wraz z króćcem odpływowym odprowadzającym wody opadowe z jezdni do rowów bądź na teren wykonanie umocnień skarp i dna rowu poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw, 14) ustawienie latarni ulicznej hybrydowej przy projektowanej wiacie rowerowej w km 4+663,20 drogi powiatowej nr 2102L oraz przestawienie istniejącej latarni hybrydowej zlokalizowanej w km 4+300 po lewej stronie drogi powiatowej nr 2020L (przy skrzyżowaniu z drogą gminną nr 105527L), 15) wykonanie palisady betonowej 12x18x80 cm na odcinku od km 5+084,00 do km 5+124,25 w ciągu drogi powiatowej nr 2102L oraz na odcinku od km 0+113,00 do km 0+135,00 w ciągu drogi powiatowej nr 2021L, 16) wykonanie muru oporowego kątowego o wymiarach 130x99x70 cm i grubości ścianki 12 cm na ławie z betonu C12/15 gr. 10 cm (zakres zgodnie z planem sytuacyjnym), 17) wykonanie muru oporowego kątowego o wymiarach 205x49x115 cm i grubości ścianki 12 cm na ławie z betonu C12/15 gr. 10 cm (zakres zgodnie z planem sytuacyjnym), 18) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4. Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa „B”, atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz Prawem budowlanym . Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnianie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów. Wykonawca przed zamówieniem materiałów, musi przedstawić Inspektorowi Nadzoru dokumenty dopuszczające materiały do stosowania w budownictwie i dopiero po ich zaakceptowaniu może zamówić je oraz przystąpić do wykonywania robót przy ich zastosowaniu. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, które winny odpowiadać parametrom jakościowym i cechami użytkowymi przytoczonym wzorcom. Po stronie Wykonawcy będzie udowodnienie Zamawiającemu iż zaoferowany produkt spełnia wymagania równoważności do wskazanych w dokumentacji. 6. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. 7. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy min. osób kierujących budową wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych). 2) Wszystkie osoby zatrudniane przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót 4) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało: a) na etapie składania ofert – Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę składa wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. b) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji zamówienia - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. przekazaniu kopii umowy o pracę z widocznym imieniem i nazwiskiem oraz zakresem wykonywanych przez nich obowiązków. 5) Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń i dokumentów, bądź przedstawienie oświadczeń i dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 6) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 7) Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenie kar umownych. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4 ppkt.4 do ppkt. 6 - przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega w opłacaniu podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach